Vakantie voorbereiding

Kijken kost bijna nooit niks, Henk. Da witte gij ook. :slight_smile:

Maarreh, fijne zondag daar! Ik hoop dat je duikhorloge er van bekomen kan. :rofl:

1 like

Dan kun je die druktest ook wel overslaan :wink:

1 like

Prullebakkie van de Blokker?

2 likes

Je duurste horloge achterlaten in het hotel…
Hoe meer ik er over nadenk hoe ongemakkelijker ik dit vind.
Nog los van het feit dat naar zee gaan is waar een duikhorloge voor gemaakt is.

2 likes

Dus je horloge gaat op vakantie en jij en je gezin mogen mee .
Ik wens je horloge veel plezier .

3 likes

Jongens houd het gezellig. Een waardevol horloge hebben kan spannend zijn, iedereen vindt daar zijn eigen tijd en weg in. Lekker meenemen of (secure) thuis laten zoals gewenst door TS.

2 likes

Wens ik je nu alvast een fijne vakantie met het gezin en natuurlijk gewoon je BB54 om de pols, geen stress of angst voor de boefjes. Zelf neem ik meestal een paar dure horloges mee op vakantie, daar zijn ze voor gemaakt toch :smiley:.

Pfff niet zo moeilijk doen hoor Chris, zelfs in La Rambla durf ik echt wel met een Rollie om de pols op een terras. Als je dat niet durft, gewoon goedkope horloges kopen. Heb ik wel wat tips voor hoor Chris :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pfff ga jij nu ook al zo moeilijk doen, minder nadenken en gewoon doen. Net zoals jij in Denemarken deed met je Patek, o wacht was wel een spannende buurt geloof ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Om de pols waar dan ook maar achterlaten in een hotel? Liever niet. Nou, helemaal niet.
Je bent weer helemaal de oude merk ik! :facepunch:t2::joy:
Die Calatrava is wel, om de pols dus, op plekken geweest waar het gemiddelde HF-lid zich niet durft te vertonen. :blush:
Achterbuurten van Madrid bijvoorbeeld, Rotterdam, Amsterdam, Enschede, Moddergat, enzovoorts

1 like

Voor even wel, eerst Zweden daarna afwachten tot de volgende ingreep. En ja John, heb weer praatjes, tot verdriet van sommigen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Als je Mijas Spanje zoekt in Google Maps krijg je deze foto als eerste.
Daarboven zit een restaurant waar ze onwijs lekkere croquettes de pollo hebben.
Ik weet alleen niet meer hoe het heet en waar het precies zit maar zo groot is Mijas niet. Ergens op het dorpsplein geloof ik :laughing:
Of de rest van het eten goed was weet ik ook niet meer, het is meer dan 15 jaar geleden maar die croquettes hebben indruk gemaakt.

2 likes