Vakantiehorloge, wie heeft de gouden tip?

Bulova
Een Rus

Voor deze vooral bulova

Zonder enige twijfel, 100% fun.

De andere suggesties zijn ook leuk, maar deze deel ik met m’n dochter die de klok nog niet kan lezen en het doet me altijd gewoon lachen als ik hem om heb en zij hem afneemt. Alleen al daarom.

5 likes

Precies dit.

100% wat ik zou doen.

Wolbrook is al een paar keer genoemd. Ietsje boven budget wel. Ik heb deze en vind dit wel een heel toffe kleur.

Maar de HGP, of een zorgeloze Citizen eco drive zijn ook aanraders.

3 likes

De beslissing is genomen…. Foto van internet. Nog een weekje wachten… bedankt voor de inspiratie!

22 likes

Ik zou met iets Japans gaan als ik jou was, weet je in ieder geval zeker dat het horloge een stootje kan hebben!

Mijn suggestie is dezelfde als die van @NOAD , de Citizen NY0040. Super toffe duiker die niet kapot te krijgen is! (En in het echt is die nog veel mooier!)

5 likes

Ah je bent al geslaagd! Dat is wel een lekker zomers horloge zeg😍

3 likes

En zonder het HF was ik niet op deze zomerse knaller gekomen. Echt hele leuke specs. Gebruikt ook betaalbaar genoeg om het eens te proberen.

5 likes

Op een zeilboot zul je wel je eigen eitje moeten kokon.
Daar zijn die ringen toch voor?

1 like

Ik duik alleen regelmatig als ik wat overboord heb laten vallen….

Verhoog de inzet naar een shart

1 like

Ah! Nice! Heerlijke retro looks en lekker kleurtje ook! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:
Heb eigenlijk niet helemaal helder hoe het zit met de waterdichtheid. :thinking: Zou voor mij toch wel belangrijk zijn, op het water. :sailboat:

1 like

Klaarblijkelijk 300m WR dus dat zit goed!

2 likes

300 meter voor de Tissot, is een stalen kast met carbon bekleding.

1 like

Ah, een geruststellende gedachte! :ocean: :muscle: :+1:

1 like

Dit model schijnt zijn oorsprong te vinden in het wedstrijd zeilen als simpele start timer.

Mooi,maar als je deze onder de €300 hebt weten te bemachtigen ben je ofwel een top onderhandelaar of heb je hoerenchance.

2 likes

Die combinatie met die Nato is echt goed geslaagd! :+1: Ideaal vakantiehorloge :wink:

1 like

Het was iets meer, maar kan wel een beetje onderhandelen :wink:

2 likes

Soort Doxa maar net niet. Wel goede kwaliteit!

4 likes