Vakantiehorloge

Da’s een cool museum! Daar wil ik ook wel een keer heen! :grin:

1 like

Wat een zielepoten zijn t toch die rovers. Jammer dat dit de wereld is waar we in leven vandaag de dag.

Hier heeft hij een paar verhalen uit de pers opgediept zonder dat hij ooit een bredere misdaad-statistiek noemt. Wat nou echt je kans op gedonder is in LA is onduidelijk. Er wonen bijna net zoveel mensen in Los Angeles en een paar dorpen er omheen als in heel Denemarken, dus een paar verhalen over diefstal is geen reden tot paranoia.

Dat je niet naar Los Angeles wilt moge duidelijk zijn. Maar dat heeft weinig met horlogeroof te maken. :slight_smile: Ik zit nog liever in Flagstaff.

1 like

Ik draag altijd deze de laatste (kampeer)vakanties… Lekker zorgeloos lomp doen op de camping :rofl:

5 likes

Vanaf mijn vakantie-adres: ik heb drie horloges meegenomen, allemaal wat simpeler en niet opvallend of berovingsgevoelig: een SKX007, een Phoibos en een Spinnaker. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik ook niet zeker weet of ik wel horloges heb die interessant zijn voor het dievengilde.

1 like

Op vakantie gaat er maar één horloge mee dat voor alle gelegenheden past en waterdicht is. Wisselen komt thuis wel weer. Nieuw gekocht voor €100 inclusief alle bijkomende kosten dus geen zorgen over schade of diefstal. En geen gezeur bij de douane.

4 likes

Komende zomer half HF beroofd van de MoonSwatches. Niet alleen in LA, maar ook gewoon bij de Katjeskelder in Oosterhout.
Zijn immers schaarser en meer gezocht dan R momenteel.

+1 Ga ik in mee :+1:t3:
Prima en betaalbaar verblijf als je rondom Grand Canyon en Monument Valley aan het pionieren bent.

Honeymoon :blush:

Hamilton Psr in de bagage als zwembadknaller

4 likes

Eens!!

1 like

FTFY

2 likes

Als één van de weinige :grin:

2 likes

Beetje koek_koek t gros hier.

Horlogerie dwangneuroses all over

3 likes

Deze voor op vakantie. Draag het horloge niet voor de tijd of datum.

6 likes

Inderdaad, ik neem op vakantie altijd een prut horloge mee. Die ik zonder problemen zou kunnen kwijt raken. Mijn gewaarde klokken gaan niet mee op vakantie, mij te groot risico inderdaad.

3 likes

Deze om te zwemmen etc een doehorloge :swimming_man: :biking_man: :evergreen_tree:

En deze naar de stad en uit eten en voor netjes :shallow_pan_of_food: :beer: :city_sunset:

Een jaar of 3 geleden in Spanje een dure zonnebril in hotel.
Foetsie bij terugkomst deur van de kamer open leg hem op bed weet ik bijna zeker.
Maar was gewoon weg. Druk op de gang heel veel mensen.
Joost mag het weten Gemeld receptie en niet meer gevonden Gewoon weg nou ja jammer dan.
Was pas een maand oud weg 300 euro.
Niet gemeld bij de verzekering gewoon mijn pech.
Dat is het risico en deze horloges had ik toen ook bij mij en die zijn er nog gewoon.
Doe er altijd 1 om en 1 in de kluis van mijn kamer…

4 likes

Gewoon lekker simpel.

6 likes

Deze ging mee (en onder het stof van de BBQ)

6 likes

Wat voor MN strap heb je?

Geen idee waar ik deze vandaan heb. Het is geen orginele MN strap.
Maar ik heb hem al een geruime tijd en ik moet zeggen dat hij goed elastisch blijft

Deze ging altijd mee maar ben hem helaas kwijt geraakt. Gelukkig een goed excuus om een nieuwe te kopen

2 likes