Vakantiehorloge

Wat zit er nou op je hand?:open_mouth:
Lekker een quartz duikertje kopen. Heerlijk zorgeloos mee op vakantie!:desert_island::tropical_drink::sunglasses:

Leuk dat @koekoek mee op reis mag met je.

1 like

Op vakantie willen we toch juist de tijd vergeten?? Nee gekkigheid. Ik ben wel benieuwd wát volgens jullie dan het echte vakantie horloge maakt?

Hangt er overigens ook vanaf waar je naartoe op vakantie gaat. Sommige delen van de wereld kan je beter niks boven de 100E,- dragen lijkt me?

Dat geldt alleen op Ibiza… in de rest van de wereld draag ik tijdens mijn vakanties dus altijd mijn Explorer

Ben nu twee weken in Napels en omgeving en heb speciaal deze aangeschaft

5 likes

Een of andere spin, dit was in de Filippijnen

1 like

Op vakantie heb je eindelijk tijd om nutteloos voor je uit te kijken. Dan wil je toch ook wel wat moois om, om naar te kunnen kijken.

1 like

Ik post hem hier ook maar even :slightly_smiling_face:

5 likes

Goed voorbeeld doet goed volgen:

Heb gewoon de Seamaster mee op vakantie en daarnaast een Tag Heuer 2000 op nato. Draagt wat lichter, maar gezien de leeftijd en onbekende staat van de pakkingen draag ik die liever niet in de buurt van het water.

De kans om in het dorp waar ik woon beroofd te worden, acht ik redelijk gelijk aan de kans on beroofd te worden in het dorp waar ik nu ben…

2 likes

Dat is een Wielwebspin.

1 like

Het vakantiesetje is compleet :desert_island::sunglasses: :beach_umbrella:
Op naar Bella Italia :it:

11 likes

En hier in actie! (Met een andere wijzerplaat :grin:)

4 likes

Mee op vakantie gaan een G-Shock en een Nethuns.
Beide niet van grote waarde en beide kunnen wel tegen een stootje en een spatje.
ca86bb7964147f38186c8e3d9078da0a8fb745b8_1_666x500

4 likes