Vakantiehorloge

Hallo
Omdat ik mij dure tudor niet mee wil nemen op vakantie ben ik op zoek naar een waardig sportief vakantiehorloge …
Moet zijn …
Waterdicht
Met dag en datum
Max 42 mm
Ben geen fan seiko
Enige suggesties ?

4 likes

Goedkoop makkelijk alleen zonder dag/datum

5 likes

Tweedehands Orient Ray II op een NATO (mag ten tijde van vakantie natuurlijk wat vrolijker kleurtje hebben).

4 likes

Rolex Day Date.

4 likes

Waar gaat de reis naartoe?

images (11)

2 likes

Haha ja zuid Amerika en omstreken

1 like

Weliswaar 44mm maar draagt toch “klein” door de korte meegebogen lugs. Kost weinig, degelijk, 200m WR en met datum. Alleen het originele bandje is wat stug maar daar kun je iets anders van 22mm op zetten. Ok, geen dag aanduiding maar dan is de keuze ook beperkt.

Je zou aan een digitale G-Shock kunnen denken.

1 like

G-shock lijkt me dan uitermate geschikt. Deze is 85,91 euro. Wel groter dan 42mm, maar schijnt kleiner te dragen.

4 likes

Geen “dag” maar al jarenlang mijn vakantie beater, de Citizen BN0100, 42mm
Eco-Drive, dus geen omkijken naar…

3 likes

Als je dag en datum wilt en een beetje historie dan is een citizen Promaster automatic (de ny serie) perfect:

Dit is Coca Cola (zwart en rood) maar ook in zwart of Pepsi te koop.

11 likes

Inderdaad: Citizen Promaster NY0086 bijvoorbeeld. Topper.

5 likes

Is inderdaad een gegadigde…thanks

1 like

Net terug van 3 weken Brazilië waaronder Rio de Janeiro.
3 weken tudor non stop gedragen… niets aan het handje. Zou me er niet te druk om maken.

1 like

Standaard reactie: Topic kan gesloten worden.

Ja ik weet het misschien overdrijf ik een beetje maar ben nog beetje zuinig op mijn pelagos
En heb op vakantie ook liever een dagaanduiding erbij want vaak weet ik niet meer wat voor dag het ookalweer was

1 like

Hamilton heeft perfecte all round reisgenoten

3 likes

Één vd betere vakantie ervaringen…

1 like

Hahaha yep

1 like

Als je

wil, kom je toch snel bij

uit.
Maar goed, dat wil je niet.
Ik heb inmiddels een aantal heel mooie vakanties gehad met m’n Squale. Lekker robuust, ziet er goed uit, zeker geen 13-in-een-dozijn horloge, super comfortabel dragend, betaalbaar, klein zelfstandig merk met mooie heritage én tot 500m

20230718_135601

20230715_172856

Fijne vakantie! :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink:

5 likes

Tja is ook mooi inderdaad
Dat is het eerst wat afvalt de dag …maar liever wel

1 like