Vakantiehorloge

En welke ben ik ?

Wat Nobel haha

Dat blijkt idd

Neem normaal altijd gewoon mijn Tudor mee.

Maar ga zondag naar Italië :sunglasses: en neem nu deze mee. Eigenlijk een beetje gekocht voor de aankomende vakantie .
Titanium, lekker licht en op rubber.

3 likes

Deze is top

Is deze goedkope Tudor wat voor je?

Oke lama :llama:

2 likes

:grinning:

G-Shock Square, GW-M5610U-1 bijvoorbeeld

G-Shock

Ten eerste zijn Tudors niet duur. Maar bovendien zijn ze gemaakt voor vakanties. Mijn tip zou zijn dat je 'm gewoon meeneemt. :slight_smile:

Ik wilde net een 5KX voorstellen, want die hebben nog een dag en datum. Maar vooruit, laat ik eens een Orient Kamasu voorstellen. Het blijft een dochteronderneming van Seiko, maar het heeft een dag- en datum-complicatie.

Maar, waarom eigenlijk? Heb je geen telefoon bij je, of vergeet je dagelijks welke dag het is? ehhhhh… even doorscrollen…

Minder zuipen en gewoon de Pelagos mee. Ik blijf er bij. Dan bouw je nog eens een geinige herinnering op met dat horloge.

Als je de dag-complicatie wilt laten varen heb ik deze suggesties voor je uit eigen doos:

En, omdat het zo mooi werd gesteld aan het begin van het topic:

Dat zijn allemaal fijne compacte vakantiehorloges.

1 like

Tudor niet duur …alles is relatief

2 likes

Tja, ik vind een Tudor niet goedkoop voor een toolwatch, maar de prijs is begrijpelijk en overkomelijk. Het betekent geen persoonlijk faillissement als er iets mee gebeurd, toch? :slight_smile:

Als je een kast vol met rolex hebt liggen niet nee
Maar als je hier jaartje voor gespaard hebt wel …
Zeg ik …is relatief
Kost 4800 …weet 't niet hoor

3 likes

Het klotst hier ook niet tegen de plinten op, maar eerlijk is eerlijk, ik aarzel niet om al m’n horloges gewoon mee te nemen op vakantie, tenzij ik de Favela’s van Brazilië ga bezoeken, zeg maar. Maar dat is meer uit piëteit met de bewoners.

Maar heb je je Longines nog? :wink: Als het een sportievere is zou dat ook zomaar kunnen.

Heeft geen datum

Dagaanduiding bedoel ik

Soms kan een compromis louterend werken.

Maar even uit nieuwsgierigheid… Heb je die Pelagos netjes afgeregeld terug gekregen van de AD? Is dat allemaal netjes afgehandeld destijds?

Dat was een black bay en ja is perfect opgelost

1 like

Misschien zoiets?
CWC Quartz diver met dag / datum

5 likes

Ook niet verkeerd