Zeker niet verkeerd.
Prijzen op de site van CWC zijn ex-btw . Ze versturen supersnel via de DHL, waar je automatisch de BTW rekening van krijgt. Mocht je bij Defensie werken dan geven ze 10% korting.
Superhorloges
Tja …
Ik wil hierbij graag jouw suggestie ondersteunen met twee foto’s van mijn nieuwe Squale. Gaat ook mee op vakantie zeer zeer binnenkort.
Ik kan hem echt van harte aanbevelen @Dickens
Fijne vakantie alvast!
Bedoel je dan dat er geen mogelijkheid is dat er eentje inkomt?
Of wil je een compromis met jezelf maken op voorwaarde dat er aan alle eisen voldaan wordt?
Nou inderdaad liever niet
Maaar heb wel wat moois gezien van seiko
Heb liever geen 13 in dozijn
Heel verstandig.
Een leuke Citizen zou ik zeggen.
Ja zou kunnen
Ligt ook het grootse gedeelte in een la
Want is voor erbij
Ajjj nee dank je
Je bent dan geen Seiko fan, maar een SPB143j1 kan je gewoon overal dragen. Hij is alleen iets zwaarder dan de titanium Pelagos.
Dank je daar kan ik wat mee
Deze had ik ook gehaald als vakantie beater. Draagt inderdaad kleiner. Gewoon totaal geen omkijken naar. Ik ben zeker niet roekeloos met horloges, maar deze heeft toch een aantal schokken overleefd op vakantie. Vooral in een propvolle metro zijn andere mensen niet erg oplettend.
Ik ben er wel uit inmiddels
Voor de geïnteresseerden…deze gaat het worden de titanium versie
Vat gewoon een simpele gshock welke maakt niet uit. Paar jaar in die regio gewoond je loopt er toch de hele tijd met blote armen rond en het zijn net eksters daar. Voelde me het meest prettig met zo’n gshock om de pols.