Veel horloge voor weinig geld, zeker als je een jong gebruikt exemplaar voor een prijs als deze kan vinden! Zijn de laatste 2-3 jaren iets omhoog gegaan maar 2e hands nog wel goed te vinden.
Duidelijke en goede review! En mooie plaatjes
Thanks for sharing!
Dankuwel. Niet te veel plaatjes toch?
Kunnen er nooit genoeg zijn toch?
En horloges en klokken.
No shit, Sherlock
En wekkers.
Ouwe mopperkont
hoezo?
oud???
Mopperkont dan.
Lekker geschreven Hans! Meer van dit!
Thanks! Het is een begin, je probeert wat.
Mooie review! Grappig om te lezen hoe we een horloge persoonlijk ervaren, en wat je erin aantrekt en wat niet, als je de Ray1 en Ray2 vergelijkt
Ja super toch! Ieder zijn ding, anders droegen we allemaal dezelfde.
Ik vind het wel raar dat er voor is gekozen om een knop op het horloge te zetten alleen voor het aanpassen van de datum. Het valt wel op, maar vind het toch beter dat deze knop is weggelaten op de Ray II.
Het is des Orients om zo’n apart knopje te gebruiken, dat zag men op meerdere modellen, ook in het verleden (de roulettetafel horloges van Orient bijvoorbeeld), ik vind het wel wat hebben. Het onderscheidt het merk vind ik. Dus ik ben het eens met @Motormuis
Ja inderdaad. De meeste van jouw horloges vallen ook wel binnen mijn persoonlijk smaakprofiel (Yema, Tutima, Dievas, divers…) en toch zouden we dan een serieuze boom kunnen opzetten over een Ray1 vs Ray2
Het stoort me op de Mako en Ray’s, voor de rest vind ik het okay op overige modellen en kinetic’s, maar ik vind het wat iel en kwetsbaar op een 200m duiker.
Is het zeker niet, hij is nog stevig geschroefd ook, maar of je het mooi vindt is een tweede.