Het is: “noch op taalgebruik.”
Polished center links, yes.
Uiteraard mag je hier niemand dissen, maar deze man komt erg arrogant over op mij. Nadat ik hem vertelde dat ik even een paar modellen wilde passen vloog hij voor me, maar toen ik hem eerlijk vertelde dat ik die dag niets zou kopen en sowieso geen geld genoeg had voor een DD of Platona, kon hij me niet snel genoeg de deur uit krijgen.
Man… je lijkt mijn vrouw wel…
Hoe aardig een verkoper dan ook mag zijn, als de lichaamstaal, presentatie, kennis en communicatie niet correct is gaat er niks gekocht worden. (Producten die je koopt om tafel met kop koffie, bij de zeeman moeten ze alleen vriendelijk zijn om tot een koop te komen)
Het is dan ook wel een belangrijk deel van haar eigen werk dat lezen van anderen en zelf tip top correct zijn. . Wat ze met mij dan doet? Geen idee… ik ben al om bij een lekker bakkie koffie en een verkoper die zich binnen 3min van het onderwerp af laat lullen door mij en over totaal andere dingen slap mee lult. Om vervolgens tussen neus en lippen de juiste vragen over het te kopen product weet te beantwoorden…en weer verder met slap gelul…
Goede stevige hand is ook belangrijk, zolang mijn hand naar hoger inzet… ik ben de baas!
Dat lijkt mij dan weer heel stereotiep voor Breitlingdragers
Mijn ervaringen bij S en C Haarlem zijn prima. Eens aangegeven dat ik het verschil tussen een aantal Rolex modellen wilde voelen. Prompt werd er een rij van 6 modellen, van Explorer tot DSSD, uit de vitrine gehaald zodat ik alles kon vergelijken en passen. Ondanks dat ik geen direct koopsignaal gaf. Dat kon ik erg waarderen.
PCL? maar nog veel duidelijker is natuurlijk LOK !
Hendrik I.P.G.