Echt supertof man. Ben echt heel benieuwd naar eindontwerp.
Eindproduct bedoel ik.
Heel gaaf project! Houd ons vooral op de hoogte van ontwikkeling, voortgang, ervaringen, etc. Als kookliefhebber krijg ik vrolijke kriebels bij een horloge dat is gemaakt van het materiaal van m’n favoriete messen.
P.S: custom messen? Off-topic, maar ook geweldig!
Hah wij gedrie hebben die voorliefde ook, vandaar het damast!
Het was 1 groot avontuur maar met de beste damast smid van Nederland is het helemaal goed gekomen, incl de mozaïek damast wijzerplaten
Zeer knap, chapeau! Zeer benieuwd naar het eindresultaat!
Heel mooi; intitiatief én het metaal, blijf ik volgen!
Draag al langer damast; ErrediBi & Niko Giordani.
Supertof. Ben zelf niet zo’n fan van de looks van damast staal maar ik vind het wel een tof project. Toch knap om dit vanuit niets te realiseren.
Ben wel benieuwd naar het verdere verloop van het project en de houten dials.
Ook erg mooi, leuk die rozige / paars kleur erin.
Dank je, we zijn nog bezig met het maken van een linnen dial ook. Om het “drukke” damast wat te compenseren.
Ok, dat vind ik wel tof. Ben benieuwd.
Top mannen! Geweldig dat jullie dit zelf bedenken en ook zelf helemaal uitvoeren Het ziet er nu al heel apart uit! Ben reuze benieuwd naarde foto’s van het eindresultaat.
Super gaaf!
De tekening in damast staal vind ik prachtig.
Iedere kast en wijzerplaat is daarmee automatisch uniek .
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Prachtig, wou dat ik het ook zou kunnen
Winnend!!
Nou met z’n drieën ging alles lekker vloeiend, een vriend van me heeft het tekenen in de computer kunnen doen voor ons en een zelfstandige freeser heeft mooi werk afgeleverd.
De overig 7 kasten worden komende week gefreesd. Het gaat allemaal vanzelf eigenlijk…. blij dat we de stap genomen hebebn
Ben wel benieuwd hoe je de stift uit de SW200 gaat krijgen. Ik speel zelf ook al een tijdje met het idee om eens iets te maken, en dat stukje van de puzzel heb ik nog niet opgelost.
We gaan bij deze lichting het datum gedeelte eruit laten en onze Henk is van huis uit een klokkenmaker / techneut.
Hij heeft een speciaal gereedschapje gemaakt om de dial te lichten en bij de stift te kunnen!
Maar daar mag ik niet teveel over uitwijden
HFLE 2024 ???
Why not