Waarom zou het automatisch aan de prijs liggen ? Misschien heeft de juiste koper gewoon de adv. nog niet gezien.
Meer regels is meer gezeur. Laat het verkoopgedeelte dus maar zoals het is.
Eén regel kan ook… Geen reactie binnen 7 dagen van wie dan ook.
Als je dan de prijs vergeten bent krijg je 7 dagen lang pb’s…
Vergeet je het nooit meer
ik ga alvast een voorraadje cola en chips inslaan
Ik heb een paar verkochte items verplaatst naar “verkocht”. Kan iemand die sectie zien? Uurtje of vier geleden zie ik ze staan tussen alle andere secties.
Nee, ik zie alleen de 8 gebruikelijke categorieën .
Nee Jur ik kan deze (nog) niet zien.
Nee.
Overigens, @dins1 ik zie 10 categorieën.
Algemene Horlogepraat
Vintage Horlogeforum
Horloge Filmpjes
Off Topic
Horlogemarkt.nl
Horlogemarkt.nl - Gezocht!
Ervaring met (Ver)Kopers
Ervaring met Horlogemakers
Archief Techniek & Reviews
Forum FAQ
ik heb er 10
Stelt Jur toch ook voor?
Nu kun je met een handjevol posts binnen een paar dagen nadat je lid bent geworden verkopen, dus dan heeft TL 3 voor off-topic ook niet zo veel nut.
Leden met level 2 kunnen op dit moment verkopen.
Gezien de klaagzangen die we hier gehad hebben is het bereiken van level 3 nog niet zo makkelijk. Er zijn op dit moment ook minder leden level 3 dan er op het ‘oude’ forum verkooprechten hadden.
TL3+ ?
Je kunt ook extra trustlevels toevoegen voor kopers en verkopers. Bij 5 of meer positieve verhalen in het ervaringen topic (als koper of verkoper) krijg je een andere badge. Trusted Flipperaar of zo
Dan is het makkelijk sorteren.
Het toelaten van het verkoop gedeelte kan wat mij betreft sowieso beter worden veranderd.
Ik fantaseer er even lustig op los.
- 2 maanden lid
en
- Drie positieve ervaringen als koper
of
- Op voordracht van twee TL-3 leden
ja ik gooi even wat dingen door elkaar vrees ik
vrijdagmiddag, tijd voor bier denk ik
Ook je citaten zo te zien
Hoi Ide,
Ik heb inmiddels al een paar keer gekocht, maar daar Is niks over te vinden… Hier moet dan ook iets op gevonden worden…
Dat zal die TGV server zijn
test
dit is maf, ik dubbelklik op oorspronkelijke tekst Vahalis, klik op ‘citeer’ en hup daar komt Drex