Ja, wanneer worden de wijzigingen uitgevoerd en krijgen de krijgsgevangenen amnestie (Free SuperC)?
Er is nog steeds geen off topic maar het verschil was dat daar alles wat geen betrekking had op horloges terecht kon.
Nu is het klok + whiskey -foto of welk horloge draag je als je dood gaat etc etc
Toch horlogegerelateerd.
Ieder zijn ding natuurlijk. Mijzelf boeit het weinig maar we zijn niet voor niets een foum.
Off topic was ook alleen maar dicht omdat er teveel gemodereerd moest worden.
Is al ergens beantwoord. Voornaamste reden is dat ik nog geen rechten heb gekregen om dit te doen.
En krijgsgevangen terug is nog geen feit he?
Ik ben voorstander van uppen op z’n Duits bij de verkoop draadjes : een up moet samen gaan met een lagere prijs…
Dus jij wil bepalen voor een ander dat hij/zij haar prijs moet aanpassen?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Los daarvan loop je de kans dat er hoger wordt ingezet, om de up daling in prijs voor te zijn c.q. te compenseren.
“te dure” horloges worden gewoon niet verkocht.
Wat nou als je marktconform inzet en je gaat uppen? komt de klok onder marktconform.
Uppen kan ook weleens handig zijn omdat jouw koper hem gemist heeft.
Helaas gaat hem dat waarschijnlijk niet worden. Het kost ons gewoonweg teveel tijd kosten. Om te voorkomen dat een verlaging van één euro wordt toegepast moet er weer een regel komen (10% of zo) en dat moet weer gecontroleerd en gemodereerd worden.
Oeveloze discussies en vlaggetjes over dat het meer of minder dan 10% is, ja maar het was met verzendkosten en dus minder etc etc
Soms moet iets ook gewoon lang staan.
Maar… De voors- en tegens zijn mij beiden duidelijk.
We overwegen het zeker!
Even voor wie de stand bijhoudt: ook ik ben voor het uppen eens in 4 of 7 dagen, maar ik zou er geen automatische prijsdaling aan verbinden. Wat nou als voor jou de absolute bodem is bereikt, mag je hem dan echt niet meer onder de aandacht brengen?
Verder kijk ik ook uit naar de terugkeer van off topic. Je krijgt zelf toch wel snel door welk soort onderwerpen een leuk inkijkje geven in de liefhebberijen en eigenaardigheden van forumleden, en welke topics je beter kunt mijden omdat je er alleen maar teleurgesteld raakt.
Op het Uhrenforum is dit normaal. Als je niet aan de regels wilt voldoen ga je je klokjes toch ergens anders verkopen?
Ik zit ook niet op UF
Bij onze vrienden in Duitsland werkt dit prima. Wie zegt dat dit actief gehandhaafd moet worden?
I rest my case
Jur
En volgens mij heeft hij gelijk, anders worden er weer allerlei slinkse wegen gevonden en schiet je het doel voorbij.
I rest my case too.
Agreed. UF heeft een shitload aan leden. Oke, het aanbod is daar ook groter, maar omdat alles daar “streng” gereguleerd word is het wel lekker overzichtelijk allemaal. Alleen uppen bij prijsverlaging, ik ben voor.
Op dit moment zijn er 2785 geregistreerde leden online.
Als 10% daarvan tegelijkertijd gaan rellen ,wordt het wel een zooitje ja