Van de mods: Verandervoorstellen

Ik ga een drankje doen, fijne avond (dames ? en) heren!

AFK

1 like

Wanneer wordt het jou teveel en vetrek je? Vast bedankt.

3 likes

Het is maar goed dat ik het woordje als heb gebruikt, @Jur. De soep blijkt niet zo heet gegeten te worden bij het verwijderen.

Dubbele accounts zijn onwenselijk, begrijp ik ook. Dus in principe verboden. Het is echter een regel bedoeld voor spammers en trollen. Die moet je hard aanpakken. Bij reguliere leden is het goed om te kijken naar de bedoeling en dan te modereren. Misschien dat het dan wat minder hardhandig kan.

Trouwens, waarom verwijderen/anonimiseren als je ook kan schorsen. Zaken zijn dan makkelijker te herstellen.

Die laatste lijkt mijn een goede, legt wel druk op de Mod.
Maar misschien toch minder dan nu, overwegen waard in ieder geval.

3 likes

Krijg een beetje een ‘get the fook out of my house’ idee.

:thinking:…is @louis z’n account gehackt…?

Maar serieus; erg goede opmerking eigenlijk

4 likes

Wat een negatieve bejegening van de mod. Kan dat nu echt niet anders?

3 likes

Ik heb een uitvoerige PM correspondentie gevoerd zonder het idee over te hebben gehouden dat er iets zinnigs uit voort zou komen. Ook na ruim 550 berichten hier is er niets wezenlijks veranderd. Vandaar dat ik nogal cynisch ben geworden over de intenties omtrent de verander-bereidheid.

Dit topic staat nog geen weekje open man :s

2 likes

Geniet ervan, jij was erbij! Ze komen zelden voor!

5 likes

Denk je werkelijk dat het gaat om jouw ideeen of jouw ideeen alleen? Denk je werkelijk, dat een HF forum, dat bestaat bij de gratie van een gulle sponsor (die ons aller respect verdient!) de transities met een vingerknip kan uitvoeren? Ik dacht het niet. Het zijn vrijwilligers en daar dienen we met geduld en respect mee te dealen. Kijk, als je nou, zeg eens, tien euro per maand aan contributie betaalt, is het een ander verhaal. Ik vind dat HF leden zich bescheiden dienen op te stellen en niet op een geagiteerde wijze op de eigenaar en mods dienen te reageren.
HF: succes, veel succes!

9 likes

Mmm jammer, lijkt mij ook niet nodig, eerst voorstellen(zoals gevraagd), dan inventariseren en dan implementeren.
Kost gewoon tijd en ik meen dat er al direct actie is ondernomen op de casus Honey-Badger.

2 likes

Heb ook nog een verandervoorstel.

Forumnaam ‘horlogeforum.nl’ naar ‘relforum.nl’.

Horloges als daar belangstelling voor is kunnen dan eventueel naar het off-topic gedeelte…

7 likes

Doe jij even een rijtje dan. De echte problemen. Kort, bondig, overzichtelijk. En even de oplossing. Ook kort bondig en overzichtelijk.

7 likes

Tsja… 't is wintertijd… de winter blues en zo… er zijn vast minder erge problemen op de wereld dan een (voor leden!) gratis hobby forum waar wel eens wat gebeurt en een veranderingsproces aan de gang is…

Zoals in mij eerst post gezegd. Wil je veranderen op jouw manier, regels stelen zoals jij het wilt, etc.? Ik zou zeggen investeer in tijd en geld… dan heb je recht van spreken. Met dit zinloze gemekker kom je weinig verder. De korte versie: Zint het je niet? Hoepel dan op, zeg maar. Wellicht te kort door de bocht, maar “omdenken” is een mogelijkeheid, in plaats van “Ja maar…” naar “Ja, en…”

Succes.

4 likes

Ik vind je avatar nu maar wat gewoontjes moet ik zeggen…je valt helemaal weg in de meute zo…:innocent:

1 like

Tieten mogen niet…

2 likes

Wees creatief…:laughing:

Een, zoals jij het wilt noemen, relforum hoeft het niet te zijn hooguit een reltopic.
Wat ik overigens ook niet vind.
Andere topics over horloges lopen gewoon door hoor.:wink:

2 likes

Ja, vertrouwde gevoel is bij mij ook een beetje weg, ik vond het zo’n leuke Avatar.