Van de mods: Verandervoorstellen

Volledig mee eens!

1 like

Meerdere accounts is ook erg gevaarlijk; je wil geen verantwoordelijkheid meer nemen op je ene account, dan switch je gewoon naar de andere.

3 likes

Precies, eigenlijk een gelegaliseerde Troll dus.

1 like

Hou op over of meerdere accounts acceptabel moeten zijn. Tuurlijk niet. Deze wending in dit topic is alleen maar zand in de ogen om het niet over de echte problemen te hebben.

Hoe weet je nu of je een tl-2 bent of een tl-3 ?

En jij zou eens moeten stoppen met zuigen! Er komt geen normaal woord of reactie uit jou :confused:

6 likes

Het is naar mijn mening draconisch om een gebruiker helemaal te wissen als hij een tweede account aanmaakt. Ik snap de achterliggende gedachte ook niet, je zegt namelijk het volgende:

1. Overtreding van de regels leidt mogelijk tot een schorsing
  2. Aanmaken van een tweede account tijdens schorsing leidt tot verwijdering van beide accounts
  3. Het staat je dan vrij een nieuw account aan te maken

Dat tart toch elke logica?

Ik denk dat het meerendeel van de leden hier gewoon lekker wil ouwehoeren over horloges en aanverwante zaken en af te toe ook wat over andere off topic zaken. De een communiceert nou eenmaal wat anders dan de ander maar (bijna) niemand is toch echt op rotzooi uit? Waarom dan zo krampachtig alles in nog meer regels en sancties willen gieten?

Gedraag je en heb het naar je zin, als je toch tegen de community aan schopt dan word je daarop aangesproken en gaat dat zo door dan moet je eventueel een tijdje vanaf de zijlijn meekijken?

Overigens, die kaastosti van een jurgb loopt ook nog steeds rond met weer een nieuw account, daar doen jullie dan weer niets aan. Wees dan consequent.

1 like

550 reacties en wat is er in positieve zin veranderd? Precies.

Jur heeft in het begin aangegeven dat dit topic is bedoeld om zoveel mogelijk ideeĆ«n en info te vergaren om zodoende aanpassingen door te voeren. Dat traject loopt volgens mij nog…dus vanwaar jouw kortzichtigheid?

Als iedereen hier gewoon stopt met mekkeren of vinden een lans te moeten breken voor terecht gebande leden dan zou Jur z’n tijd in verbeteringen kunnen steken ipv dit oeverloze geneuzel…

Het lijkt hier wel een kleuterklas :sleeping:

7 likes

Op je avatar klikken rechtsboven in de hoek en dan onder je badges staat of je basic,member of regular bent

Jij bent een regular.

Volgens mij is er al wat aan het veranderen, dus niet te krampachtig jongens! Welcome back @Honey_Badger, inclusief geschiedenis, etc

Verder ben ik ook tegen meerdere accounts, maar als mijn vrouw en kinderen ook een account willen zal dat (in overleg) op hetzelfde IP-adres kunnen. Dat is echter weer niet controleerbaar…kortom, je leert op een gegeven moment de actieve leden een beetje kennen. En dat blijkt ook wel uit de steun voor Tom en Ben. Dat is toch het mooie van een forum en dat stukje moeten we nu in slimmere regels vormgeven.

5 likes

Bedankt, :+1:

Regels meer op inhoud en niet op procedure. Niet heel streng kijken waar iets gezegd wordt maar wat er gezegd wordt.

3 likes

Gelukkig, schrok mij al rot dat we het niet eens waren.:wink::joy:

2 likes

Kan je die iets specifieker maken?

Vrij naar Johan Cruijff :joy:

1 like

PB komt er aan.

Ik zou:

• regels heel duidelijk en op ƩƩn centrale plek beschrijven
  • verkooprechten na een redelijk beperkte tijd actief
  • dubbele accounts verbieden en een flinke ban (jaartje) bij overtreding
  • mensen die duidelijk per ongeluk hun verkooppost te vroeg uppen en dat zelf corrigeren. Door de vingers zien.
  • off topic helemaal apart zetten en alleen voor leden die een jaar lid zijn en fatsoenlijk bijdragen
  • op de man spelen, beledigen, politiek incorrecte posts, zuigen, treiteren of ander ellendig gedrag: volledig ter beoordeling van de admin/mods. Geen discussie over maatregelen toegestaan behalve via PB.

…vind ik.

4 likes

Als er een inhoudelijke offtopic discussie ontstaat in een ontopic topic topic …snappie um nog?:smile:

1 like

We komen er wel…uiteindelijk…gooi die kroeg open heb dorst!:innocent:

2 likes