Van de mods: Verandervoorstellen

Food for thought als het ware.

1 like

De oplossing wellicht: splitsen!!!
We doen een afdeling zuurpruimen/zeurdozen/regeltjesneukers/ANWB-regenjasdragers en we doen een leuke afdeling waar over horloges gebabbeld wordt, of over wat verder leuk gevonden wordt. Leden moeten wel kiezen, of rechts of links. Eten van twee walletjes is er niet bij. En mocht je niet kunnen kiezen, ik wil wel helpen.

3 likes

De kroeg of de bibliotheek? Lastig😂

3 likes

Kijk, now w 're talking. Het optimisme, vooruit met de geit. Horloges in top. Welcome aboard. De rest in een onderzeeër. Met ANWB regenjas.

Waar is @anon50762135EV als je hem nodig hebt. :joy:

Nee, luchtig of ANWB.

1 like

Ik kan niet kiezen, Ik heb hulp nodig (ANWB ?) :joy:

Jij mag links…

Die gast is slim…

1 like

Links is luchtig ?

Yep. Rechts is regels…

2 likes

Ik vind het wel weer genoeg voor vandaag…

‘Zo, en nu maar knus naar jullie warme nestjes…
En denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe
Slaap lekker!’

:first_quarter_moon_with_face:

3 likes

Gevalletje rechts :wink:

4 likes

:joy::joy::grin:

Links dragend, rechts hangend :grinning:

1 like

Dit kan niet serieus zijn?!

1 like

Het lijkt erop dat jullie maar gewoon de regels moeten meedelen en meenemen wat er aan daadwerkelijke verbetervoorstellen tussen zit. Moedeloos word ik ervan. Dan moeten we de boel maar gewoon accepteren zoals het wordt doorgevoerd. Kunnen we weer gewoon over horloges lullen in plaats van een kleine zelfbenoemde elite pleasen.

Ik zeg @moderators maak een eind aan de oeverloze en vaak totaal onzinnige en onrealistische reacties. Het is hier toch verdorie een horlogeforum en geen kleuterklas vol adrenaline en ego’s.

Zucht. Ik schenk nog een laatste Nikka in en steek nog maar een sigaar aan. Welterusten forum.

6 likes

De 2e helft van dit topic bevat weinig constructiefs meer. Misschien maar beter om te sluiten?
@mods: Voorstellen bespreken en middels een nieuw topic aangeven wat er uit is gekomen?
Succes.

We hadden blijkbaar op hetzelfde moment dezelfde gedachte. Alleen zit ik niet aan de Nikka :wink:

1 like

Dat dezen je mogen smaken …

Mods
Ik zeg hier sluiten en offtopic open en voor de rest zoeken jullie het maar lekker uit…ik zie het wel

2 likes