En mij daar buiten laten??? Bijzonder
Ik ga daar niet over, maar bij Donald Duck waren er toch ook drie boeven?
Dus wie weet…
Nog één dan
De ultieme sollicitatie, jij gaat het worden Jeffreyh.
ik vind dat dit topic in het off topic thuis hoort…
Oei, als “ancien” heb ik dit toch laat opgemerkt…
In feite heb ik niets te klagen over dit forum: wij zijn gasten en wij dienen ons ook zo te gedragen.
Ik vind het wel fijn dat off topic weer zou geopend worden.
En wat betreft dat “upen”…Jeeses, wat is er nu zo moeilijk aan om enkele bladzijden diagonaal te lezen.
Ik doe dat haast dagelijks op Tz Uk en Uhrforum.
Ik zou zelfs zeggen 1x per week is voldoende, want als er veel aanbieders zijn gaat het weer een ping-pong spel zijn om boven te staan.
En dat is ook niet overzichtelijk.
Ik zou dan eerder pleiten voor een goede zoekfunctie per subforum.
Dat je zoals vroeger in de koopjeshoek alles kon filteren op bv. Breitling. ( om zo maar wat te noemen )
Ugh. Ik heb gesproken.
Ziet er allemaal goed uit.
Als de verkochte advertenties weg zijn, lijkt eens per week uppen me voldoende.
Nog een ideetje: zou leuk zijn als er in een advertentie steeds bij stond waar de verkoper woont.
Vindt deze jongen ook vast leuk
En weer dient een kandidaat zich aan.
Ja, ik bedoel niet adres hé, maar regio!
Okè vond het al vreemd
Commentaar van Arie K op de gebeurtenissen in Mexico…
Kan niet wachten
Een subform per merk vindt ik niet zo een denderend idee, is een beetje wat mij bij WUS stoort, te veel fora om door te spitten …
Wekelijkse up in het verkoopforum vind ik dan weer wel een goed idee.
Klinkt allemaal prima!
Heb er niks aan toe te voegen.
Groeten,
Noel.
Vooropgesteld, goed initiatief!!
!x per week uppen lijkt me echter wat weinig.
Wil men hier aan vasthouden dan wellicht het verkoop gedeelte enkel gebruiken voor complete horloges. Wellicht een apart gedeelte openen voor onderdelen en accesoires.
Allereerst dank aan de heren die een stapje terug hebben gedaan voor hun werk. Weet uit ervaring hoe tijdrovend een forum beheren/modereren kan zijn.
Verder zie ik eigenlijk alleen maar goeie voorstellen. Misschien nog een voorstel wat afgelopen week door iemand werd gedaan om een soort van positive feedback percentage aan iemand te geven die koopt/verkoopt? (weet niet of dat technisch mogelijk is)
Keep it up!
In grote lijnen ben ik het eens met de veranderingen.
Echter vind ik het belangrijker dat de snelheid/capaciteit
van de site verbeterd wordt.
Grt.
Niet om de azijnpisser uit te hangen… maar… Off topic ging dicht… en er werd duidelijk gemaakt dat het forum in wezen niet democratisch was… en dat we ons als leden hadden te schikken naar de besluiten van het beheer…
En nu?.. wordt ons gevraagd om input… dat vind ik raar…
Maargoed… berouw komt na de zonde… en ik ben best vergevingsgezind.
´t weer open zetten van Off Topic zou ik wel fijn vinden… merk toch dat ik op de door mij als vervanging geopende “Race-book” pagina veel minder interactie was… hier was het veel leuker, en ik kan ook makkelijker meer plaatjes in mijn berichten kwijt…
Zo zie je maar weer , top.
Alles sal reg kom!