Ja, daar zit wel wat in. Maar persoonlijk ben ik blij, dat ze het niet gedaan hebben.
Maar een Rolex is zeker ook niet altijd foutloos (bestaat ook niet volgens mij).
Zo zie je maar, dat het toch wel een beetje een kwestie van persoonlijke voorkeur is (gellukkig ook maar misschien
)
Het wordt idd tijd om maar weer te stoppen net als Heintje Davids. 
Ben toch weer wat wijzer geworden voor mezelf. Het is niet de e-Ink die de branche bedreigt …
Kan me voorstellen, dat je enigszins bent afgehaakt door de overkill aan antwoorden. Hoop wel, dat we je met z’n allen wat hulp hebben kunnen bieden.
Ja die is wel heel erg extreem ,
maar jij weet ook wel dat ik die niet bedoel.
Ik heb het over de gewone Sub met date en zonder en de Seadweller.
tuurlijk, ik begrijp je wel, en ook ik kan niet ontkennen dat die horloges subliem in elkaar zitten…
Allen, hartelijk bedankt voor de adviezen. Ik was niet afgehaakt, maar ben momenteel op vakantie in Turkije, dus zeer weinig on-line. Het gaat een Van der Gang worden, ik ben eruit. Heb tussendoor overigens ook nog een Steiner overwogen. Waarom? Uiteindelijk gaat het bij een horloge van deze prijsklasse denk ik alleen om emotie, er is geen rationeel argument te vinden, want voor 100 euro koop je ook een klokje waarop je de tijd kan zien.
Ik vind de Van der Gang gewoon het allermooiste, en er zit wel een exclusief tintje aan. Nadeel is natuurlijk de prijs, maar om een paar duizend euro uit te geven voor iets wat het net niet is (voor mij dan), dat is ook niet de bedoeling. De IWC Portugieser Chrono (wit met blauwe wijzers) vond ik net iets minder mooi (met name de doorgesneden 6 en 12), de Steiner is mooi, maar ik heb zelf niets met maanstanden op mijn horloge en ook niet zo mooi als van der Gang. Ik ga hem bestellen zodra ik van vakantie terug ben.
Nogmaals bedankt voor alle adviezen, ik zal mijn ervaringen “posten” zodra ik het horloge heb (besteltijd 6 maanden).
Gr.,
Ed
Gefeliciteerd Ed, :)-D
Goeie keus, vind ik persoonlijk, sommige horloges hebben voor mij de X factor,
iedere keer opnieuw als je zo’n horloge ziet, denk ik dan weer, (tu)
::o
en over een half jaar heel graag een paar foto’s van de aanwinst .
Groet, André
![]()
Goed om te horen, dat je je keuze hebt gemaakt. Ben erg benieuwd naar de foto’s wanneer je hem in je bezit hebt. Veel voorpret gewenst!
Groet,
Philip
We moeten Wiebe maar eens op dit draadje wijzen.
Arjay
EdRaket Schreef:
Nadeel is
natuurlijk de prijs, maar om een paar duizend euro
uit te geven voor iets wat het net niet is (voor
mij dan), dat is ook niet de bedoeling. De IWC
Portugieser Chrono (wit met blauwe wijzers) vond
ik net iets minder mooi (met name de doorgesneden
6 en 12), de Steiner is mooi, maar ik heb zelf
niets met maanstanden op mijn horloge en ook niet
zo mooi als van der Gang. Ik ga hem bestellen
zodra ik van vakantie terug ben.
Nogmaals bedankt voor alle adviezen, ik zal mijn
ervaringen “posten” zodra ik het horloge heb
(besteltijd 6 maanden).
Gr.,
Ed
Goede keus en van harte, groot gelijk vwb geld uitgeven waar jezzelf niet helemaal achterstaat, zou achteraf toch vervelend zijn als je net niet de juiste keus hebt gemaakt, vooral met zulke bedragen. 
Veel plezier alvast en succes met het lange wachten, sterkte.

En ik heb hem vandaag besteld. Dus nu 6 maandjes wachten…