Van der Gang

Volkomen begrijpelijk !
Fantastische keuze.

De hardheid van de kasten valt best wel tegen hoor.
Een gewone Rolex kast krast miner erg dan een VDG kast.
Daarbij komt ook nog dat ze bij VDG de kasten slordig afwerken.

1 like

Waarom start je een draadje om te vragen naar de kwaliteit van Van der Gang, terwijl je er al een mening over hebt?

Sorry, ik had eerst de vraag gesteld en toen kreeg ik een berichtje
dat er iets liep over VDG. En daar heb ik op gereageerd.
Ondanks dat ik al een mening (ervaring) heb over VDG mag ik toch wel naar de mening
van anderen vragen?

En wat is jouw mening dan en waar is deze op gebaseerd?

Als eigenaar van een VDG 20004 zie ik dat de kast slecht afgewerkt is en ben ik benieuwd of dat vaker voor komt.

Je mag zeker vragen. Maar context meegeven, in dit geval een slechte ervaring, helpt wel.

Gezien de prijzen mag je een goede afwerking verwachten. Ik zou teruggaan naar de dealer of VDG zelf.

Ik heb het horloge gebruikt gekocht bij een grote winkel in gebruikte horloges.
Na de aanschaf wilde ik de band vervangen en toen zag ik dat de kast slecht afgewerkt was.
Dit heb ik met een foto bij VDG gemeld en daar werd heel laconiek over gedaan.
Er werd als oplossing een nieuwe kast aangeboden. Dan moest ik wel even 2100,00 euro afrekenen!

Een gebruikt horloge kopen en klagen bij Van der Gang? Zo werkt dat niet.

1 like

Er is duidelijk iets mis gegaan bij de productie, dus waarom zou je met je vraag niet bij Van Der Gang terecht kunnen?

2 likes

Koop gewoon een witte canvas en zet hem in de textielverf.

1 like

Omdat je hem daar niet gekocht hebt.

Ze hebben ook dit:

image

1 like

Ik ben nu wel nieuwsgierig wat er zo mis gegaan is. De vorige (eerste) eigenaar heeft er schijnbaar geen probleem van gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat er niks was natuurlijk.

Foto’s?

1 like

Paar dagen lid en alleen gal spuien over vd Gang. Iets te makkelijk. Foto’s? Onderbouwing? Ervaring? Historie horloge? Niet alleen een merk zwart maken.

1 like

Zijn deze foto’s duidelijk genoeg.
Aan een van de poten zit een of andere ,lasspetter’’ en ook heel lelijk afgewerkt.

4 likes

Je hebt nu wel een exemplaar met lasspetterlug. Wordt geld waard.

Oh, wacht. Alleen bij Rolex levert een productiefout meerwaarde op.

Als dit af fabriek zo was, is het slordig en had vervangen moeten worden.
Nu heb je tweedehands gekocht en wordt het een lastige disscussie.

2 likes

Het probleem voor mij is, dat VDG niet wil erkennen dat er tijdens de productie van de kast iets niet goed gegaan is.
Deze kast had gewoon de afvalbak in gemoeten omdat hij niet aan de hoge kwaliteits eisen van VDG voldoet.

2 likes

Punt is dat, dat lastig te bewijzen is.

De foto’s leveren genoeg bewijs toch!