Van der Gang

Fixed that for you.:sunglasses:

2 likes

Dat is idd vervelend, met name ook omdat je het weet. Gelukkig zie je het niet als de band erop zit. Heb dit zo iig nog niet eerder gezien. Ben je bij ze langs geweest?
Kan iig wel hersteld worden als je wil.

Anders lekker onderstaande foto bewaren.

Zag ook nog een lelijk gat zitten, heb ik gelijk maar weggehaald. :thinking:

8 likes

Geniaal lig idd.

Vandaag volop genoten van een keurig afgewerkte ‘New original’, mega blij mee en in al het geweld van 3 kids blijft de kast krasvrij.

Edit: had hem wel even mogen poetsen


Goed weekend allemaal!:wink:

19 likes

Getver, pastelklokje
:weary:

Kan niet altijd een zwarte wijzerplaat hebben al blijft die zwarte speedmaster wel erg fijn;-)

Ik houd er wel van. Beetje zomerkleuren. Best fraai.

1 like

Just typical
 Heb 'm een keer vrij uitvoerig (sollicitatie) ontmoet. Kan me die reactie van hem goed voorstellen - is iemand die HEEL erg van zichzelf overtuigd is.

1 like

Gefeliciteerd Jorn. Gelukkig is jouw kast wel goed afgewerkt, want het is toch een flinke uitgave en dan mag toch wel een mooi afgewerkt geheel verwachten.
Draag hem met plezier en trek je niks aan van de forumleden die alleen maar kritiek hebben.

Wat zeg je nou? :face_with_raised_eyebrow: Ik val van me stoel :grin:

Helaas heb ik de zelfde indruk over Wybe. Ik weet ook wel dat je als kleine fabrikant
je soms hard op moet stellen ander redt je het niet.
Voordat ik mijn probleem met dit forum heb willen delen heb ik uitgebreid per mail en telefonisch
contact gehad met VdG en ook gevraagd of het mogelijk was om tegen kostprijs de kast te vervangen, maar dat wilde zij ook niet. Uiteindelijk is vorige maand het horloge via een omweg
naar VdG geweest om de ,lasspetters’’ weg te halen. Toen ik hem na 6 weken terug kreeg was de
spetter aan de 12 kant weggehaald en aan de 6 kant hebben ze hem gewoon laten zitten.

3 likes

Huh? Volgens mij ben jij de enige in dit draadje die kritiek heeft
 :face_with_monocle:

Ik heb me nog niet gemeld in de discussie, maar heb een VdG goed kunnen bekijken die bij VdG een full service heeft gehad tegen een niet echt aangename prijs en waarvan alle blauwe schroefjes beschadigd waren na aflevering. Werd pas na gedoe opgelost maar er werd ontkend dat dit bij de service gebeurd kon zijn
 verder was het horloge nog nergens anders geopend


1 like

Voordat ik dit exemplaar kocht heb ik bij VdG de service historie opgevraagd en ook keurig gekregen.
Daaruit bleek dat het horloge nog niet zo lang geleden een servicebeurt bij hun heeft gehad.
Maar toen ik het eenmaal gekocht had zag ik dat de wijzers beschadigd waren!
Die hebben ze dan bij het ,laatste bezoek’’ vervangen!

Wist je allang. Maar heb al een zwarte wijzerplaat;-)

1 like

Van der Gang Watches introduceert Limitée ter ere van 5 jaar Vlieger.

1 like

Ik vind 'm heel gaaf. Stoere kleuren combi zo. :ok_hand:

Nog elke dag mega blij mee;-)

9 likes

Op internet kwam ik een van der Gang tegen. Dat horloge staat hier even verderop gepost.

Qua horloge - de vlieger - is het totaal niet een horloge waar ik iets mee doe, want 1 ik ben geen chronograven drager, en 2 ik ga geen bedrag met 3 nullen achter een cijfer uitgeven aan een horloge dat niet van Zwitserse komaf is.
Nou voordat er kritiek komt over het Zwitserland onderwerp, ik vind het als Nederlander best wel mooi dat er Nederlandse horlogemerken zijn die uitdagende horloges op de markt brengen.

De van der Gang vlieger vind ik wel het overwegen waard, daarom leek het mij ook leuk om de meningen op het forum te pijlen. En met het zoekmenu heb ik dit topic gevonden. Er word in ieder geval over van der Gang gediscussiëerd.

Ik vind een van der Gang, CvdK en Gronefeld heel mooi. Ik zou er wel een bedrag met 3 nullen achter een cijfer voor geven. Misschien moet je gewoon een paar passen en vergelijken met een Zwitserse horloge. Dan weet je of het jou smaak is of niet.

1 like