Van der Gang

3 nullen achter een cijfer… voor een Grönefeld :joy::joy::joy:

3 likes

hehehe… misschien komen ze ooit met zo een budget versie…

Een Christiaan van der Klauw is geen kattepies. Een soort van Hollandse Pattek Phillip qua ambitie. Ik heb ergens gelezen dat CvdK met een paar modellen een stel belangrijke prijzen heeft gewonnen. CvdK heeft een hoog aanzien.

Maar om terug te komen op van der Gang. Ik kwam een vlieger tegen in een advertentie van Pieter Jacobs uit Den Bosch. Ik check namelijk regelmatig hun aanbod. Een mooie verzameling van horloges, nieuw en tweedehands van Audemars tot Zenith.

1 like

Jammer dat je de laatste tijd weinig hoort van de merken Cvdk, vdG of Gronefeld.
Meer promotie maken voor de Hollandse merken zou wel leuk zijn. Meer vlieger foto’s :slight_smile:

Ik vind de vlieger ook een hele mooie horloge. Ik heb nu ook de images gegoogled. De zwarte versie is erg mooi. Helaas zie ik ze zo weinig van op chrono24. Past goed mij een lichte overhemden. Of witte t-shirts.
T8T, heb je die al een keertje in het echt gezien? (ik nog niet). Als je hem gaat bekijken, maak ook een mooie fotootje voor mij en post het hier. Graag ook een fotootje van de achterkant.

1 like

Vliegerfoto’s , altijd leuk.

IMG_5177

IMG_5178

3 likes

omg

die onderstaande vliegers op een rijtje met kleurtjes is ook wel leuk om naar te kijken op een zonnige dag

Ze zijn alle drie echt niet Hollands hoor. CvdK en vdG zijn Fries, Gronefeld is Overijssels.

4 likes

Op chrono24 heeft Pieter Jacobs de van der Gang vlieger gezet.

Zelf wil ik gewoon een witte. Een leuk weetje is dat de kast van aluminiumdioxide is. Een aparte stof dat ergens in de aluminium groep zit denk ik.

75000 zijn ook 3 nullen achter een cijfer :smile:

1 like

Nee. 75 is een getal. Geen cijfer :joy:

1 like

Jep, daar heb jij ook gelijk in :thinking:
Bijna weekend zullen we maar zeggen…

2 likes

T8T, ik zie het! Het ziet er erg schoon uit. Blauwe band is ook een leuke combi. (Nooit gedacht tot ik deze foto zag).
Ook wel mooi en vrij nieuw zo te zien.
Ik zou het wel eerst in het echt bekijken.

Daarop heb ik één uitzondering! Stefan
(dat is m’n eerste blur)

Of wat te denken van een Lange of ander moois uit Duitsland? Er is echt wel meer dan Switzerland wat horloges betreft.

4 likes

Ik heb best wel een zwak voor dit horloge!
En dan toch denk ik elke keer … IWC Portugieser… die kost minder en mocht ik die dan ooit weer eens willen verkopen…

Ik vind het ook wat apart om voor een Portugieser hommage meer te betalen dan voor een Portugieser zelf. Dat zie je niet vaak in de hommage wereld :slight_smile:

3 likes

Ook Nomos, Glashütte, Junghans ga ik niet dragen.

Rolex zal wel deel uitmaken van mijn keuze.

1 like

Alsof je de keuze nog moet maken, je weet aan je antwoorden te zien al wat je wel of niet wil.

Rolex en van der Gang! Start van jou collectie :slight_smile:

1 like