Van der Klaauw Ariadne

Wauw! Hebben jullie die nieuwe wijzerplaten gezien van de Ariadne? Eerste uitgaves onder leiding van Pim Koeslag.

Ik denk er aan om mijn IWC pilot chrono LPP én mij Tudor 58 in te ruilen voor deze….

Wat denken jullie? En welke kleur! Die witte/zilveren met bruine band heeft mijn voorkeur vooralsnog.

39 likes

Kreeg ff het gevoel in een tellsell reclame te zijn belandt haha

5 likes

Oh hahaha sorry. Ben wat overenthousiast denk ik :joy:

Ik zou zwart doen, ingetogen en er gebeurt genoeg op de dial. Ook mooie zwarte bandjes mogelijk (origineel en after).

Prachtig horloge wat is de retail?

Succes fout kan het niet gaan en wat een diepte op de plaat! Heel nice

1 like

Mooi horloge met dito complicatie :+1:t2: denk wit/bruine combi mooi is, maar altijd belangrijk om hem in het echt te zien en passen :wink:

1 like

Blauw ook nog een optie :wink:

3 likes

Ja eens. Ze komen medio maart binnen heb ik begrepen.

1 like

Vanavond live te zien bij Reijersen… officiële presentatie

3 likes

Oh echt? Zij hebben hem al?

Voor mij eigenlijk niet, zo’n horloge is al niet altijd te dragen en dan ook nog een speciale kleur toevoegen. Ik zou het niet doen tenzij al je kleding blauw is :tshirt::jeans:

1 like

Oh ja en retail is 8.450 eur

2 likes

De blauwe is heel gaaf

4 likes

Een donkere plaat daar deze wat meer contrasteert met de subdials en het van der klauw logo. Daarnaast geeft deze wat meer diepte, zou dan wel weer gaan voor een andere band dat de zwarte. Bijv blauwe dial en bruine band of zwarte dial met lichtgrijze of blauwe band.

2 likes

Hier heb je nog wat meer kleuren & info

4 likes

Deze kleuren komen later dit jaar uit en zijn 8950,- :sweat_smile:
Wel heel mooi

Dank je! Wel heftige kleuren…. Bijzonder

1 like

Ligt het aan mij of zit er een enorm verschil tussen de beide versies van Turquoise? Bij de gehele afbeelding lukt het wat meer groen en bijnier ingezoomde versie naar licht paars

1 like

Ligt niet aan jou; ik zie het ook.

1 like

Fair price :ok_hand:t3:

1 like

Wat een prachtige uitvoeringen :heart_eyes:

1 like