Een man mag hoop hebben toch
Zo verschrikkelijk mooi!
Hoewel ik al een Ariadne heb, staat deze (of de blauwe) toch weer op mijn wenslijst
Alleen jammer dat de maanstand een paar dagen achter loopt
Een man mag hoop hebben toch
Zo verschrikkelijk mooi!
Hoewel ik al een Ariadne heb, staat deze (of de blauwe) toch weer op mijn wenslijst
Alleen jammer dat de maanstand een paar dagen achter loopt
Ik heb dat eens geprobeerd te synchroniseren met de andere maanstandindicator hier in huis (de vrouw), maar dat is nog best lastig gelijk te krijgen
Ja, is chemisch, elektrisch en mechanisch belangrijk.
(o.a. 1) vingerafdrukken zoeken, dactyloscopie, 2) bepaalde contactpunten/schakelingen, 3) punten van bijv. vulpennen)
Mooi horloge, vooral de kast vind ik mooi. Qua design ben ik meer van strak maar mooi Nederlands product.
Ze werden sowieso al een hele tijd niet meer in Joure gemaakt. Christiaan is daar ooit gestart met het maken van wandklokken, maar de horloges werden al lange tijd in Oudehaske op een industrieterreintje gemaakt.
I know, ik heb het voorrecht gehad daar met W&W mee naar toe te mogen voor een rondleiding.
Erg inspirerende dag, met name de statuur van Pim was indrukwekkend.
Yep, ik ben nog bij Christiaan in zijn woning geweest (productie in het bijgebouw erachter).
Voor 8950 Euro sla ik over…
Hierbij een leuke/mooie link naar de gesponsorde post op ablogtowatch, met mooie plaatjes:
… en heeft iemand al de nieuwe CVDK Ariadne gekocht?
Is er al iemand op het forum die de nieuwe ariadne in zijn bezit heeft ?
Christiaan van de Klaauw x 10ten Labs collab:
The Ariadne Bloodmoon xx/10 Limited Edition
Geen idee hoe ik hier plaatjes kan toevoegen.
Op exact dezelfde wijze als 4 jaar geleden…
Met de plaatjesmachine. Rookwolkgenerator. Google is je vriend.