Eerlijk bedankt!
Heb ik om mijn pols gehad, maar kwam een beetje ielig over… deze is 44mm. Doet niks af aan de supermooie Van Der Gang horloges trouwens, deze zijn erg mooi in detail.
De opa gehalte is hoog bij deze…
Is het eerste wat bij mij opkwam (a)
Zeer mooi horloge!
Heel mooi. Daar mag je nog wel wat extra foto’s van delen.
Proficiat, met dit tophorloge.
Heb je nog wat meer foto’s ?
Heel mooi, kun je nog een foto maken van de achterzijde?
Zou hij hem nog hebben na 2 jaar .
Leuk dat je bij AWCO bent langsgegaan. Roland was de eerste serieuze klauw retailer en heeft hele bijzondere klauw spullen in bezit, die je kan zien als je het trapje naar beneden gaat.
Nu over het dilemma. Ik zeg volmondig klauw en ik kan je 100 argumenten geven, maar kijk alleen naar het horloge zelf. Heel bijzonder merk en officieel benoemd tot ‘Haute Horlogerie’ en daarmee toegetreden tot de ‘White Paper List’ van het zeer gerespecteerde Fondation de la Haute Horlogerie (FHH) in Zwitserland. De FHH heeft maar liefst 3 jaar onderzoek gedaan onder 600 horlogemerken - door 46 experts - en met 29 onderscheidende criteria punten. De FHH heeft uiteindelijk de ‘White Paper List’ gepresenteerd waarin enkel 65 horlogemerken officieel de gerespecteerde term ‘Haute Horlogerie’ mogen claimen.
Laat weten wat het geworden is, ik ben heel erg benieuwd.
Vermoed dat de keuze al gemaakt is,…
Van der Klaauw voor mij!
Enige tijd geleden ben ik samen met mijn vrouw langs geweest bij Van der Klaauw in Friesland. Wat een vriendelijke mensen! Dhr. Van der Klaauw zelf was ook langsgekomen, speciaal omdat wij hem zo graag een keer wilde ontmoeten! Echt helemaal fantastisch!
Voor mij is Van der Klaauw een heel speciaal merk, Nederlands en Christiaan is ook nog eens lid van de Académie Horlogère des Créateurs Indépendants (AHCI). Heel bijzonder!
Hieronder mijn CK2:
Mooi, en ook nog met de originele "klauw "
Goed, bijna 3 jaar na dato.
Heel mooi, kun je ook een mooie foto van de achterzijde tonen?
Had je Christiaan gevraagd hoe hij aan de Ariadne ontwerp is gekomen? Erg mooi aan de voorzijde.
Over 2 jaar maar weer.
lol, heb jij toevallig ook eentje?
ga ik doen. Er zit een handgestoken rotor in (door Benzinger).