Die je heel mooi vindt maar ook al van weet die ben ik na een tijdje weer zat.
Herkent iemand dat?
Toen ik nog wat “rijker” was kocht ik ze maar verstand komt met de jaren dus doe het niet meer
nee, zegt me niks
Tja als je dit nu al weet, niet kopen
Maar wat is een tijdje is dat twee jaar dan heb je erg toch een tijdje van kunnen genieten.
Ik herken dat ook dus laten liggen als ik jou was
Korter dan twee jaar.
Eigenlijk nooit. Wel periodes met minder draagtijd die daarna weer ingehaald worden.
Tja dan niet doen, hoop afschrijving en weinig lol.
Zeker ! En daarom koop ik ze niet
Ik ben alles zat binnen twee jaar. lang leven de hedonistische treadmill
Ben nog altijd rijk dus ik herken het niet
Nee, ik herken dat niet. Ik koop een horloge wat ik mooi vind en verkoop die niet.
Afschrijving zal me wat. Ik zie mijn horloge hobby niet als investering.
Dat zeg ik ook niet.
Nooit een horloge als investering gekocht.
Ik zeg ook niet dat jij dat zei. Ik las het in de comments.
Het komt me ergens wel bekend voor. Even een kleine doch onvolledige bloemlezing:
SPIJT:
Maar goed, nou weet ik wel exact welke kleurtjes, maatjes en vormpjes ik niet moet doen. De categorie SPIJT is een twijfelaartje, want ik weet dat ik ze erg cool vond, maar ergens weet ik ook dat ik geen dingen terug moet willen kopen nadat ik ze vaarwel heb gezegd in m’n hoofd.
Nee.
Gek he, totaal niet . Heb wel dat ik sommige horloges even laat voor wat ze zijn en dan een tijd later zie ik toch weer de schoonheid van het horloge.
Wat betreft afschrijving @pasd, boeit mij voor geen meter. Ben ik rijk, nee gewoon een arme sloeber
Enne @Fate_Amenable_To_Change jij bent niet snel tevreden he, man hoeveel Seiko’s heb jij wel niet versleten. En dan die Baltic, zo zonde joh dat die weg is
Dat bedoelde ik dus ook
Ook de vrouwen???