Van die horloges ..........

Dat zijn aardig wat snacks! Uitgebreid uit proberen is ook een luxe toch? Zit je ook veel te tutten om de juiste band erbij te vinden? Ik iig wel.

Die excelsior park is echt een schoonheid!

1 like

Tutten wil ik het niet noemen, maar ik ben wel bezig met de juiste keuze banden, zeker. :wink::smiling_face:

Er zit gelukkig niets bij dat ik zou kopen. Ben ik veilig nu? :rofl:

Nee hoor, er zijn ook nog plenty horloges te koop voor mensen met een mindere smaak. Veilig is het nooit, Henk. Da witte gij ook. :smiling_face:

Dat herken ik niet. Ik zie elke keer weer de schoonheid van mijn horloges, of ik ze nu 1 jaar heb, 5 jaar of 20 jaar. Ben met al mijn horloges intens tevreden.

1 like

Ik herken het wel. Zo heb ik al maanden een pakje liggen met een horloge erin. Nieuw. Maar gewoon niet open gemaakt. Ik weet wat er in zit. Gewoon voor de leuk. Materialistische misschien. Komt wel denk ik. Maar voor nu even niet de vreugde. Wellicht heb ik er ook teveel. Ik denk dat de meeste hobby’s pieken en dalen hebben. Vaak heb ik tegen mezelf gezegd ‘ik koop niet meer’. Maar opeens zie ik weer wat en zit dan weer in de koopmodus. Verkopen doe ik niet vaak. Ik geef ze wel eens weg. Dus het is geen dodelijke materialisme. :slight_smile: