Van Eigen Bodem ; Annelinde Dunselman: New Independent Watchmaker

Wanneer werd

gesticht?

1 like

Provinciaal gejank :joy:

3 likes

Geneuzel in de marge. :grinning:

Mooi nieuw merk! :ok_hand:

3 likes

Scherp!

:100:

16 likes

Leuk om te lezen, dank voor het delen!

Gaaf hoor dat we weer een Nederlands merk hebben met eigen uurwerk. :clap::trophy:

1 like

Behalve de voor dit model en mijn ogen te iele wijzers :ok_hand:

2 likes

Heel mooi! Mooie maat. Bijzonder maar ook niet overdreven…

Groeten uit (Zuid) Holland!

2 likes

Wat een entree…, erg geslaagd!!

1 like

Wat gaaf dit zeg! Dit is er hopelijk eentje die blijft bestaan :slight_smile:

1 like

Dat ziet er stijvol en prachtig uit. Niets mis mee.

1 like

Wat een schitterend ding. Onwijs mooie kast, juiste afmetingen en 100 uur power reserve😲

4 likes

Daarvoor was het van mijn voorvaderen, Heren van Coevorden tot Zwolle. Dat zijn ze/we toen kwijtgeraakt aan het Bisdom Utrecht, dat dus gesteund werd door de Roomse Kerk. Best een interessant stuk geschiedenis. Er wordt momenteel onderzoek gedaan naar de laatste veldslag. Toen kenden ze nog geen vrijdagmiddagrel.

Al die logo’s zou ik zelf niet voor kiezen, maar als je dan toch all-in gaat, doe het dan zo! :clap:t3:

1 like

Wauw!

Lekker ding!

Gaaf hoor! Prachtig gemaakt en wat een uurwerk! Met het leuke zero reset mechanisme! :heart_eyes:

Die Made in the kingdom tussen de lugs vind ik wel net tè; maar dat zal de doelgroep vast niet afschrikken.

Jezus wat een uurwerk zeg. Gaaf!

1 like

Niet zo mooi. Te ‘modern’.

Heel erg mooi, maar 38k voor een stalen horloge van een microbrand…

De achterkant vind ik prachtig. Ik vind het tulpenmotief een beetje té en de voorkant van het horloge daardoor niet zo mooi. Bovendien vind ik de trend van microbrands die uit het niets komen en dit soort bedragen vragen voor hun horloges best bijzonder.

Wat de discussie over de herkomst betreft: ik weet dat er tulpenvelden in Overijssel zijn, maar als je je horloge vol tulpen zet, denken de meeste mensen toch aan Holland ben ik bang.

2 likes