Van grail naar grail naar grail...wanneer houdt het op?

45 mm ook voor de niet chrono, er is wel een 50 jarig model uit 2003 die wel 40 mm is maar dan moet je nog ff door sparen want zijn er maar 150 van gemaakt dus erg kostbaar.

1 like

Ach 45mm kan ik ook goed hebben

1 like

De originele duiker! Ik zeg lekker doen! :+1: Waarschijnlijk is de vintage versie financieel onbereikbaar, dus de moderne variant maar doen dan?

En mocht dat niet lukken dan kun je altijd nog voor een prachtige hommage gaan :sunglasses::slight_smile:️:stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat kosten die horloges ongeveer?

Zag er gister één op Hodinkee verschijnen :hushed:

3 likes

het lijkt we op een verslaving (of het is een verslaving).
Ik denk dat het dezelfde gevoel is voor vrouwen die een handtasje of schoenen willen: het is nooit genoeg… want er zijn altijd mooiere

Ja, dat is het. Het kan altijd beter, mooier en exclusiever. Het houdt nooit op.:weary::wink:

Oke, die vind ik echt heel erg tof.

2 likes

Inderdaad. Ze hebben ook een Tornek-Rayville te koop gehad onlangs :slight_smile:

Dat achterdeksel : IF FOUND RETURN TO NEAREST MILITARY FACILITY.

2 likes

Oef die is ver boven mijn budget…:laughing:

En je vrouw vragen of je wat mag uitgeven, toch :rofl:?

3 likes

Hoef ik hier niet te vragen. Antwoord ken ik toch al. Iedere Euro uitgegeven aan een horloge is er een teveel, vindt ze. En eigenlijk heeft ze natuurlijk gelijk.:wink:

1 like

Ja inderdaad xD

1 like

Van vangrail naar vangrail…

Tja, soms een beetje woordblind :grin:

3 likes

Onder de tienduizend op Chrono. Nieuw. Zonder brokkellume en al dat gelul, en nog waterdicht ook.

Nieuw, modern en met blauwe sunburst. 8500 ball’n. Waterdicht, geen brokkellume en een aardiger formaat voor mijn pols.

Hoppa!

1 like

Erg mooi model enkel die indexen,… die glimmen te veel, erg jammer. Anders zou het echt een heel mooi horloge zijn. Wellicht dan zelfs toch de zwarte/antraciete versie.

1 like

Hahaha… Ja, ik heb een GS en een gepolijste Squale, dus mijn basishouding is dat er niet zoiets bestaat als teveel glimmen. :grin: Gelukkig hebben ze meerdere varianten. :+1:

Ik heb oprecht een beetje medelijden met je en de situatie waar jij je in gewerkt hebt.

Maar tevens benieuwd, hoe werkt dit? Heb jij een vrij te besteden bedrag en moet je daarboven de goedkeuring vragen? Zo doe ik dat op werk ook, grotere uitgaven moeten eerst even langs Finance met een krabbel van mijn manager :ok_hand:t2:

4 likes

Ik denk oprecht dat jij je in je roggebroodje met kip samba verslikt als je zou weten voor hoeveel meer mensen hier dat geldt.

#zjuhzwiekaspuhrrrr

:joy:

2 likes