Van grail naar nachtmerrie naar onvergetelijke ervaring! 😲

Wow, TL but I DID read. :wink: Wat een verhaal zeg! Fantastisch verslag; was zelf lang geleden eens in het Museum en werd nog persoonlijk rondgeleid door Marco Richon (RIP).

1 like

Wat een fantastisch verhaal om te lezen en wat een onvergetelijke ervaring moet dit zijn geweest!

1 like

Ongelofelijk! Prachtig verslag. Wat een ervaring. Dank voor het delen!

1 like

Prachtig verhaal. Bedankt voor het delen.

1 like

Wat een avontuur man! Mooi om zoiets mee te mogen maken. Goeie foto’s ook!

1 like

Jeetje, dit is al bijzonder om te lezen. Laat staan om zelf mee te mogen maken :smiling_face_with_three_hearts: Dat gaat lang nagenieten worden :blush:

1 like

Een pelgrimreis voor een Omega liefhebber zoals jij!

2 likes

Prachtige ervaring!

1 like

Wow, holy cr*p :exploding_head:

Wat een vette ervaring zeg. Zoals enkele andere leden al schreven. Bedankt voor het delen van deze ervaring. :+1:

De nieuwe plaat ziet er echt fantastisch uit! :star_struck: :heart_eyes:

Ben benieuwd naar het eindresultaat en kijk uit naar de prachtige foto’s die je ongetwijfeld zal maken wanneer je hem terug hebt.

2 likes

Wat een geweldige ervaring, super gaaf om dit mee te naken :ok_hand:t2:

1 like

Man man man wat een verhaal! Prachtige ervaring, bedankt voor het uitgebreide delen. Dit soort verhalen zijn altijd leuk om te lezen en zeker met zoveel beeldmateriaal.

1 like

Heel gaaf! Bedankt voor het mooie verslag!

1 like

Mijn beste,

Een grandioos verslag van een memorabel moment.
Heel leuk!!
Dank voor het delen.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

wat een waanzinnig verhaal
geniet straks weer van je omega
was super leuk om te lezen

1 like

Dank voor je verslag! Staat nog op de to-do lijst.

1 like

Ik heb niet het hele verhaal gelezen maar de foto’s zeggen genoeg. Top !

1 like

Wat een ervaring. Zo gaaf om mee te maken. Bedankt voor het delen. Super om dit te zien.

1 like

Fantastisch verhaal!
Bedankt om dit te delen.

1 like

Super verhaal, ik heb het heerlijk met aandacht gelezen. Wat moeten jullie genoten hebben!

1 like

Leuk om mee te lezen met dit avontuur! Zo’n ervaring erbij maakt een speciaal horloge nog net wat specialer. Geniet ervan!

1 like