Wow, TL but I DID read. Wat een verhaal zeg! Fantastisch verslag; was zelf lang geleden eens in het Museum en werd nog persoonlijk rondgeleid door Marco Richon (RIP).
Wat een fantastisch verhaal om te lezen en wat een onvergetelijke ervaring moet dit zijn geweest!
Ongelofelijk! Prachtig verslag. Wat een ervaring. Dank voor het delen!
Prachtig verhaal. Bedankt voor het delen.
Wat een avontuur man! Mooi om zoiets mee te mogen maken. Goeie foto’s ook!
Jeetje, dit is al bijzonder om te lezen. Laat staan om zelf mee te mogen maken Dat gaat lang nagenieten worden
Een pelgrimreis voor een Omega liefhebber zoals jij!
Prachtige ervaring!
Wow, holy cr*p
Wat een vette ervaring zeg. Zoals enkele andere leden al schreven. Bedankt voor het delen van deze ervaring.
De nieuwe plaat ziet er echt fantastisch uit!
Ben benieuwd naar het eindresultaat en kijk uit naar de prachtige foto’s die je ongetwijfeld zal maken wanneer je hem terug hebt.
Wat een geweldige ervaring, super gaaf om dit mee te naken
Man man man wat een verhaal! Prachtige ervaring, bedankt voor het uitgebreide delen. Dit soort verhalen zijn altijd leuk om te lezen en zeker met zoveel beeldmateriaal.
Heel gaaf! Bedankt voor het mooie verslag!
Mijn beste,
Een grandioos verslag van een memorabel moment.
Heel leuk!!
Dank voor het delen.
Orologio Signaturis Temporis
wat een waanzinnig verhaal
geniet straks weer van je omega
was super leuk om te lezen
Dank voor je verslag! Staat nog op de to-do lijst.
Ik heb niet het hele verhaal gelezen maar de foto’s zeggen genoeg. Top !
Wat een ervaring. Zo gaaf om mee te maken. Bedankt voor het delen. Super om dit te zien.
Fantastisch verhaal!
Bedankt om dit te delen.
Super verhaal, ik heb het heerlijk met aandacht gelezen. Wat moeten jullie genoten hebben!
Leuk om mee te lezen met dit avontuur! Zo’n ervaring erbij maakt een speciaal horloge nog net wat specialer. Geniet ervan!