Onwijs graag gelezen. Dank voor de uiteenzetting, kicke foto’s en gaaf eindresultaat.
Toptopic
Onwijs graag gelezen. Dank voor de uiteenzetting, kicke foto’s en gaaf eindresultaat.
Toptopic
Echt een geweldig verhaal. Prachtig verteld ook. Bedankt! En wat fijn dat er nu een extra mooie band is met je 321.
Met heel veel plezier gelezen!
Geweldig om te lezen. Prachtige ervaring zo!
Wat een prachtige ervaring en verhaal!
Wat een geweldige ervaring!
Super tof
Wat een service en mooie ervaring.
Dit zijn de topics waarvoor je op HF komt.
Prachtig verslag, dank om te delen.
En wat een ervaring
Gaaf man, uiteindelijk toch een hele mooie ervaring!
Wat een heerlijk verhaal. Uiteindelijk. Want die aanstaande nachtmerrie was ook voor de lezer voelbaar.
Wat een waanzinnige ervaring en daarmee herinnering én nagedachtenis. Hoe mooi is dat?
En dan als kers op de taart de nieuwe wijzerplaat. Wat een schoonheid. En wat een onbetaalbare ervaring. Dank voor het delen, wij hebben er zo ook van mogen genieten
Mooi man! Zo doe je dat, garanderen dat je platina klanten tevreden zijn, en binding houden met zowel het horloge als het merk. Bam! Wat een verhaal.
Ik ben blij voor je dat dit goed gekomen is.
Wat een mooi verhaal, en wat keurig opgelost door Omega.
Top, dank je wel voor het delen!
Damned. You lucky boy!
Zo zie je maar een geluk bij een ongeluk. Ben heel benieuwd naar de dial in de kast foto
Maar dat zal nog 2 weken wachten zijn
Prachtige ervaring die onze hobby zo veel leuker maakt. Tof hoe ze je ontvangen hebben.
Hadden ze nog een reden gegeven voor de corrosie van het witgoud?
Dank voor het mooie verslag!
Wat een prachtige ervaring en verhaal!
Prachtig verhaal, echt een once in a lifetime ervaring. Bedankt om het te delen, zo kunnen wij ook een beetje meegenieten.
Dit is toch wel een van dé topics van het jaar. Bijzonder verhalen heel mooi om te lezen. Dank voor het delen.
Geweldig avontuur!
Wat een geweldig verhaal en ervaring, dankjewel voor het delen.
En ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ik moet nu dus een Omega in het rijtje Grails plaatsen…die Chrono Chime Speed master is prachtig…en ik ben er vrij zeker van dat ik met 1 nier ook wel kan functioneren, en onder een brug is bijna hetzelfde als een huis…dus huis en nier gaan er aan moeten geloven.
Wat een geweldig avontuur! Echt heel bijzonder om mee te maken.
Het begon misschien een beetje met een teleurstelling maar deze ervaring in combinatie met het horloge met nieuwe wijzerplaat maakt het nog mooier en bijzonder.
Iets om nooit meer te vergeten!
Leuk om te lezen