Wat een super tof verhaal!
Geweldige ervaring rijker
Dank je voor het leuke verhaal en goede foto’s.
Mooie reportage en erg mooi horloge
Mooi verhaal en fantastische ervaring. Bedankt voor het delen hiervan.
Geweldig verhaal en wat een ervaring. Erg leuk dat je dit met ons deelt. Mijn 2998 is ook bijna klaar.
Wat een ervaring!! Schitterend vastgelegd en iets om nooit meer te vergeten.
De emotionele waarde van het horloge is nog meer kracht bijgezet
Wat een mooi verhaal en een geweldige ervaring om als liefhebber mee te maken!
Wat was hier nu de oorzaak van ? Of lees ik daar nu overheen ?
Die hebben we toch niet al in het Speedmaster only topic voorbij zien komen?
Ik lees niet vaak de lange verhalen helemaal maar dit was de moeite waard erg leuk
Hiervoor zit ik op hf ( poezentopic, plaatjesdag, foto challenge buiten beschouwing gelaten
)…
Fijn verslag om te lezen en wat een op en top reclame voor het merk Omega en voor jullie.
Wat een briljante ervaring, bedankt om dit met ons te delen
Zo wauw hé wat vet!!!
Heel leuk om te lezen, tussen alle onzin die dagelijks op het horlogeforum wordt gepost, komen gelukkig af en toe ook prachtige verhalen voor, zoals deze!
En hoewel ik moet toegeven dat ik stiekem een klein beetje jaloers ben, gun ik jou als die-hard Speedmaster fan en verzamelaar deze mooie ervaring ook echt van harte!
Wat een mooi verhaal en foto’s. Prachtige ervaring om dit mee te mogen maken.
Even de Honeymoon onderbroken om dit te lezen @Watchstick_81
Geweldig! Wat een mooie ervaring. Dit wordt de meest bijzondere Platina. En gelukkig is het de jouwe.
Kippenvel! Heerlijk geschreven, bedankt voor het delen. Wat een mooie ervaring!
321… applaus voor dit mooie verslag en dito horloge!
Waanzinnig verhaal, waanzinnige ervaring, en bovenal wat fijn dat het sentiment van je horloge bewaard is gebleven!
Hartelijk dank iedereen voor de leuke reacties, voor het inleven en voor velen die de moeite hebben genomen om het helemaal te lezen
Nee en ik heb het ook niet meer gevraagd. Ik was allang blij met hoe ze het opgelost hadden en ik vermoedde ook dat ze het niet konden vertellen. Ik had al eerder gevraagd of ze het konden reinigen of polijsten maar dat was echt geen optie. Het overzetten van de plakjes maanmeteoriet in een andere wijzerplaat ging ook niet, omdat het zo dun en fragiel is.
Dat was waarschijnlijk het oude museum tegenover de hoofdingang van de nieuwe Omega manufacture. Het oude museum was ook enorm leuk, de nieuwe is flink uitgebreid.
Ligt deze bij Omega HQ? Ze hebben daar een nieuw service center geopend. Ik dacht dat ze bij Omega alles vervangen voor service-onderdelen.