Dat vertellen was 08 juli jl. dusā¦ā¦ā¦. tel maar uitā¦ā¦
Bedankt Jordy voor het delen, zowel met woorden als beelden, van deze āeensinjelevenā ervaring!
Heerlijk lees- en kijkmateriaal op zondagochtend!
Dat vertellen was 08 juli jl. dusā¦ā¦ā¦. tel maar uitā¦ā¦
Bedankt Jordy voor het delen, zowel met woorden als beelden, van deze āeensinjelevenā ervaring!
Heerlijk lees- en kijkmateriaal op zondagochtend!
Schitterend verhaal. Prachtig horloge. Mooie fotoās. Wat een avontuur zeg.
Bedankt voor het delen. Ben benieuwd naar de fotoās als het horloge weer terug is.
Wat een ervaring zeg! Dit zul je echt nooit meer vergeten. Ik ben blij om te horen dat je Speedmaster nu mooier wordt dan dat die al was en waarschijnlijk heeft die nu nog meer emotionele waarde voor je gekregen.
Het is je echt van harte gegund!
Ah daar had ik over gelezen, bedankt!
Dank voor dit mooie en uitgebreide verhaal met fotoās. En het geeft een mooie verdieping in het merk en organisatie Omega en in het bijzonder de Speedmaster.
En tot slot: fijn dat het zo met het horloge weer goed komt.
Iedereen die de moeite heeft genomen om te reageren en het verhaal te lezen: bedankt!
De macroās plaats ik niet online, omdat Omega dit zeer netjes heeft opgelost en duidelijk geluisterd heeft naar mijn verhaal. Anders gaat het een eigen leven leiden. Normaal keurt Omega ook claims af als je het niet kan zien op 30cm afstand. Die discussie heb ik gelukkig niet met Omega hoeven te voeren en ze waren ook bang dat het probleem zich verder zou kunnen verspreiden. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan met de legering van het witgoud, want anders hadden ze het wel kunnen reinigen. Ik dacht eerst dat het residu was van het maanmeteoriet en dat er enkel een wattenstaafje overheen moest. Niet dus
Dat tellen is nog niet zo heel eenvoudig hoor! Ik heb het 20 februari ingeleverd bij de Omega Boutique Amsterdam. Dat ging via Brussel naar Omega HQ. Op 12 maart kwam het aan in Zwitserland (dus net geen 3 weken). Vandaar dat ik nu uitga van ergens in augustus.
Nog even geduldā¦(foto uit het archief; als je inzoomt zie je de oneffenheden op de ringen en met deze lichtinval amper zichtbaar)
Wat een verhaal J. Ongeloofelijk, ik had er al iets van gezien op je instagram.
Zo maakt intens verdriet plaats voor een felle straal zonneschijn. Ik ben blij dat dit je helpt een een mooie onvergetelijke herinering te geven aan het horloge. Met een mooie link naar je pa. Die dit alles van bovenaf goedkeurend bekijkt. Zo zijn vreugde en verdriet 2 zijden van dezelfde medaille.
(Of een 321 omega speedmaster platina)
Wat een goed verhaal, prachtige ervaring.
Wat bijzonder verhaal en mooie opvolging wat Omega hieraan heeft gegeven. Iets om nooit meer te vergeten en de 321 is nu nog specialer!
Prachtig beschreven en fantastisch dat het zo voor jou opgelost wordt.
Wat een mooi verhaal met prachtige fotoās. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je herstelde horloge. De herinnering (aan je vader Ć©n aan āhet avontuurā) blijft. Mooi!
Konden ze je daar ook niets over uitleggen bij Omega? Daar ben ik best benieuwd naar eigenlijk.
Gelukkig erg netjes opgelost wel.
Mooi verhaal: bedankt voor bet delen!
Mogelijk wel, maar ik keek vooral uit naar de nieuwe wijzerplaat en had de oude al opgegeven. Daarbij had ik ook geen eerlijk antwoord verwacht met het hoofd van de afdeling en de technical manager aanwezig
Gelukkig ik schrok al
Mooi verslag! Dit maak je niet elke dag mee
Tijdens mijn vakantie rustig gelezen. Maar echt time well spend, wat een super mooi verhaal en de ervaring voor jou nog mooier.
Wat een ontzettend tof verslag en fotoās! Echt leuk om te lezen, dank voor het delen!
Dankjewel voor het mooie en uitgebreide verslag en de fraaie fotoās.
Met veel plezier en interesse gelezen.
Wauw man, ontzettend gave ervaring
Mooi verslag en fotoās en prachtig horloge top