Hartelijk dank iedereen! En @Horlogemakker voor de lach!
Ik kreeg nog een foto doorgestuurd van de wijzerplaat en het deed me ergens ook aan denken…de Crab Nebula! De details zijn geweldig!
Hartelijk dank iedereen! En @Horlogemakker voor de lach!
Ik kreeg nog een foto doorgestuurd van de wijzerplaat en het deed me ergens ook aan denken…de Crab Nebula! De details zijn geweldig!
Wat een ontzettend mooi verslag. Super leuk om te lezen
Wauw wat ontzettend episch dit!!!
Zo Gaaf!!!
Wat een fantastische ervaring. Zeker onvergetelijk!! Mooi verhaal
Prachtig!
.Mijn vader is al langere tijd ziek en daar komt hoogstwaarschijnlijk zeer binnenkort een einde aan.
De gedachten dat de vervangende plaat, je aandenken aan je vader kon vernachelen, raakte mij hierdoor recht in de ziel.
Wat heb je dit mooi beschreven, je nam ons helemaal mee in de rollercoaster en dat alles, toch nog redelijk beknopt (probeer hier maar eens woorden aan te geven). Wat een rollercoaster 🫨.
Hoe Omega hiermee om is gegaan, maakt het hele verhaal compleet .
Ik kan niet wachten op de eind foto!
Wat een gaaf verhaal. Net even je originele NA bekeken en eerlijk gezegd is deze nieuwe plaat mooier dan de vorige. Stuk dramatischer, erg gaaf. Fijn dat Omega je zo goed geholpen heeft met het in stand houden van de band met je horloge
Damn, wat een gaaf verhaal man:heart_eyes:
En ook zo mooi geschreven, het leek tijdens het lezen bijna alsof ik erbij was (wat geheid nog veel gaver is geweest)
Zelf een keer het voorrecht gehad om op uitnodiging van Porsche een rondleiding door hun prototype fabriek en hoofdkantoor in Zuffenhausen te krijgen. Blijft je de rest van je leven bij zoiets bijzonders.
Ook mooi dat een horlogemerk zoveel uit de kast haalt om een klant tevreden en gelukkig te krijgen/houden, en dat je zelf meer dan tevreden bent met de nieuwe wijzerplaat voor dit belangrijke horloge
Succes met wachten tot augustus
Wat een ervaring zeg, geweldig (en dan bedoel ik uiteraard het bezoek aan Omega) .
Dank voor het delen
Geweldig mooi avontuur
Gelukkig dat je weer een plaat krijgt waar je heel tevreden mee bent
Ik moest deze even googlen, maar snap je volledig
Heel gaaf zeg, leuk meegemaakt te hebben
Dankjewel dat je je mooie ervaring hier deeld. Leuk veehaal. Krijg door je verhaal er ook zin in om een keertje naar Zwitserland te rijden.
Woah, snap wat je bedoeld inderdaad.
Space, the final frontier, to boldly go where no MoonWatch has gone before.
Let the countdown begin. T-minus 10 days and counting
Wat een fantastisch verhaal en inderdaad een onvergetelijke ervaring!
Iedereen bedankt voor de mooie woorden!
En jij heel veel sterkte de komende tijd!
Ik kwam deze foto’s uit 2022 nog tegen, die beter T2 en T3 laten zien. Omega heeft deze etages zo ingericht dat bezoekers altijd achter de glazen ramen een kijkje kunnen nemen. Er is dus nergens een ingang naar deze werkvloeren (alleen via de lift als je het juiste pasje hebt) en deze binnenruimtes zijn dus puur voor de rondleidingen. We hadden 's avonds tijdens het Speedy Tuesday event een diner op de T3 binnenruimte. Het was bloedheet daarbinnen door het aantal mensen en de kaarsen
De werkvloeren zijn “grey room” dus zoveel mogelijk stofvrij. Daarom was het ook zo bijzonder om het Atelier d’Excellence in te mogen!
Wat een ervaring, geweldig.
En dan nog eens je horloge, prachtig echt van een ander niveau.
Ik had via insta al wat plaatjes gespot, was aan het (hopen) wachten op de volledige beleving en bij deze mogen meelezen. Het is iets wat je niet kan vatten als je niet al jouw (NA) posts meegelezen hebt. Blij dat alles op zn pootjes komt en hiermee nog een extra band met het horloge gecreëerd heeft!