Van haha naar NA NA

Beste Leden,

Ik ben mij er terdege van bewust dat dit een horlogeforum is en toch wil ik deze afwijkende NA heel graag met jullie delen.

Tot nu toe zijn de afgelopen maanden best druk geweest en als het aan mij ligt gaan we nog even zo door…
Ik ben al een tijdje lid en de afgelopen jaren steeds actiever geworden. Een half jaar terug of zo begon ik mij te irriteren aan de toon in bepaalde topics en speelde met het idee of ik mij nog thuis voelde binnen dit forum. En bedacht mij op hetzelfde moment ‘wat kan ik er aan doen’ om het leuker te maken…

Zo is het Woordkoning topic begonnen, het belonen van slechte en minder slecht woordgrappen. Het stimuleert humor. In dezelfde tijd begon ik met het tekenen van een aantal grappige situaties op het forum.
Dit was de eerste:
9d6dbf0bc0d271fb64acf7f6cbbf17aabb5f003f_1_402x500

Op mijn tekeningetjes werd heel leuk gereageerd en vanuit daar werd het een eigen topic en daarna een wekelijkse strip, waarvan nu de 7de aflevering morgen verschijnt. Ik heb geen tijd meer voor de HF WK en ben blij dat @Climholland dit heeft overgenomen!

In de strip probeer ik wat er gebeurt op het forum een plek te geven en beeld ik leden af nav hun avatar gecombineerd met wat er in de wereld gebeurt en een klein beetje verbeelding van mijn kant. Er is nu wel een probleem: steeds meer leden veranderen hun avatar in hun ‘stripfiguur’… ja dus nu heb ik geen voorbeeld meer. :laughing: (Ga zo door! Super cool al die avatars te zien en teken ze met veel plezier, heb alleen wat weinig tijd).

Ik ben oprecht dankbaar dat ik van jullie de kans krijg de strip te maken en zoveel warme reacties ontvang elke week. Ik beleef er op zijn minst net zo veel lol aan als jullie, maar het helpt zeker dat ik zoveel leuke reacties krijg.

Er gebeurde ook nog iets anders…

@RO3L vroeg mij of ik een van mijn originele tekeningen wilde verkopen of ruilen. Een schilderij van hem vertegenwoordigde veel meer waarde dan 1 tekening. We kwamen tot de overeenstemming dat ik de tekening zou ruilen tegen de ‘collectie bierviltjes’. Daar was ik al helemaal blij mee!

Ik heb er nog een tekening bij gemaakt en die opgestuurd en afgelopen week nog een 3de gemaakt, die nu ook zijn avatar is.

ddd

tttt

11cff3f8e3554d2fe94cddc61b79ba52c07e69fc_1_568x499

Vandaag kwam het pakket binnen. Er is iets goed misgegaan.… want ipv de bierviltjes ontving ik 3 schilderijen én de bierviltjes. Veel te veel en staat niet in verhouding. Ik ben er iig heel blij mee!

Waarom ik dit met jullie wil delen is, dat wij met elkaar dit forum maken. Samen maken we het leuk. En wat begon als een geintje heeft mij heel veel lol opgeleverd en een aantal mooie schilderijen!

Nogmaals dank voor de mooie schilderijen en bierviltjes @RO3L! Te veel en zeker gewaardeerd.

116 likes

@Jurk graag gedaan en ook jouw tekeningen( cartoons ) zijn een waardevol geschenk voor mij en aan velen op dit Forum.

33 likes

Topactie!

3 likes

Helemaal top dit!
Maar probeer het thuis maar eens uit te leggen, waarom ik hardop zit te lachen vanwege een horlogeforum :joy:

4 likes

Dat maak ik hier ook vaak mee.:joy::joy:

1 like

Mooi gebaar @RO3L!

Maar ook @Jurk zelf. Je hele woordgrappencircus, en de strip al helemaal wat mij betreft, voegen een boel toe. Keep it up! :ok_hand:

7 likes

Geweldig @RO3L en @Jurk :grin::clap:
Na een kort dipje op het forum heb ik dankzij de humor en vrijgevigheid van een aantal weer echt plezier in het forum!

Keep up the good work en ik hoop dat nog vele leuke topics, berichten en ervaringen mogen volgen :+1:

5 likes

Hi,

Gaaf en top dat het ook zo kan gaan!

Groet, Vincent

2 likes

Geweldig zeg! Mooi @RO3L.
En @Jurk, ik geniet enorm van je bijdragen!

3 likes

Echt supertof :metal:

2 likes

Geweldig dit, van beiden mooie actie en brengt een glimlach op mijn gezicht!

2 likes

Toppers

2 likes

Leuke bijdrage op dit forum!! Eens wat anders, zo’n zijspoor ipv seiko’s, wich I very like.

2 likes

Erg vermakelijk @Jurk! Leuke NA enne ik herken de aanleiding c.q. irritatie, ik kan zelf helaas niet tekenen dus ik laat het maar voor wat het is. Hoewel soms… :rofl:

Mooi geste ook van @RO3L! :ok_hand:

2 likes

Dit is mooi. Iets positiefs doen ipv zeuren.

En verrek! Toen ik bovenstaande las realiseerde ik me dat de sfeer de laatste paar weken er echt op vooruit is gegaan. En ik mag graag geloven dat jij daar een hele grote bijdrage aan hebt geleverd.

Bedankt!

En nu is het weer genoeg met dat geslijm. Als ik nou morgen nog niet in die strip zit kom ik wel een keer langs!

7 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Schitterend @RO3L, en mooi geschreven @jurk.
Klasse acties dit.

2 likes

Dank allen wederom voor de leuke reacties!
En idd super mooie actie van @RO3L

Ja, dat moet je zelf oplossen. :laughing:

Als het heeft geholpen is dat heel mooi!
En ps… je weet dat je er in zit morgen :wink:

5 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Wat mij betreft zeker een verrijking voor HF :+1::+1::+1::+1:

5 likes