Van haha naar NA NA

Heel erg tof mannen :+1: Gewoon klasse :+1:absoluut mee eens dat de sfeer op HF een stuk beter is de laatste weken en daar draagt o.a. de cartoon echt aan mee.

4 likes

+1, mijn likes beginnen op te raken. Ik vond het ook een beetje tegenvallen een tijdje geleden. Maar ik ben weer helemaal om. Top @Jurk, ik weet hoeveel tijd je hierin steekt. Ik denk dat het zich allemaal uitbetaalt!

3 likes

Heel tof om dit te lezen! Je hebt helemaal gelijk. Alleen hoort er op een forum zo nu en dan even wat gezeik te zijn. Heb ik in mijn huwelijk ook nog steeds en dat houdt het scherp zeg maar.

Vanavond zoveel geleerd bij de horlogeworkshop. Genoten van @Climholland die een mijlpaal bereikt heeftā€¦ wat een moment en gewoon al die weken(excuus maanden) niet opgeven maar met een vloekende glimlach doorbijten. En dan ineens. Werkt het. Respect.

5 likes

Wat een goed onderwerp en prima initiatief voor deze topic, compliment voor @jurk als TS.
Dit draagt duidelijk bij aan de kernwaarde van dit forum, een virtueel dorpsplein voor horlogeliefhebbers waar je graag iedere dag even rondloopt, bedankt :ok_hand::ok_hand:

3 likes

Heerlijk positief verhaal! Ik wordt er gewoon ook blij van :smiley:
Toffe aktie trouwens @RO3L :+1:t2:

2 likes

Helemaal top @RO3L , zoeon actie helpt de sfeer zeker.

see what I did there :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Helemaal leuk man! Ik vroeg me ook al af van waar al die cartoons ineens vandaan kwamen :joy: wel leuk!

3 likes

Leuk!

2 likes

Denk er om, hĆØ @HorlogeOpa. Houd jij nu op al die jaloersmakende vakantiefotoā€™s te delen?

:grin:

2 likes

Heel leuk Jurk.
Vandaar al die nieuwe cartoons profielenā€¦
:thinking::rofl:

2 likes

8 likes

Schitterende tekening weer.

1 like

Prachtig topic @Jurk! En de artistieke bijdragen van jou en @RO3L mogen er ook zeker zijn!! Ik heb de knop ā€œvolgenā€ snel gevonden

2 likes

Helden! Dankzij gasten als jullie blijft dit een heerlijk forum dat bol staat van humor, gezond sarcasme en mooie dingen :ok_hand:

4 likes

Jongens en horloge fanatieke dames,

Dit is toch weer geweldig!
Ik krijg al heel veel leuke reacties op de wekelijkse strip.
Leden die zelfs PBs sturen om aan te geven hoe leuk ze het vinden elke week.
Dit geeft al meer dan voldoende energie om door te gaan!

Ondertussen halen we nog wat geld op voor het goede doel.
Nog een plus.

@RO3L heeft mij al 3 kunstwerken geschonken, waar ik heel blij mee ben!!
En er komt nog iets bijā€¦

@dialstatic heeft speciaal een tekening voor mij gemaakt!
Los van dat het gebaar al super is, is het ook nog eens super grappig en goed getekend.

Ik ben er super blij mij! :heart_eyes::+1::metal::pray:

Laten we met zijn allen zo door gaan met het over onze horloges te hebben, elkaar advies te geven Ć©n er de humor van in te blijven zien!

31 likes

Hahahaha magnifiek

2 likes

:joy::joy::joy::joy: galery Jurk, super

2 likes

Hahaha, vet leuk gedaan :joy:

2 likes

geweldig

2 likes

Mooi mooi!

2 likes