Van haha naar NA NA

Top actie @RO3L :ok_hand:
@Jurk, het is elke keer weer genieten van die tekeningen tussen de topics door :smiley:. Ook alle lof voor de actie naar de stichting doe een wens. :+1::smiley:

2 likes

Je bent een voorbeeld. Keep up the good work.
Wat is jouw droomhorloge? En heb je die al?

1 like

Dank!

Voor mij zijn de echte voorbeelden de mensen (leden) die in de zorg werken of vrijwilligerswerk doen terwijl ze het zelf niet al te breed hebben. Ik heb een prima baan en hoef er niks voor te laten.

Ik ben bang dat die voor mij niet bestaat.
Vroeger wilde ik altijd een Sub, nu ik hem heb wil ik weer wat nieuwers.

Ben daarnaast heel blij dat ik een Ketelaars als een van de eerste mocht kopen!

Heb het wel eens beschreven dat ik het meest gelukkig was met mijn eerste 2de hands Breitling Shark van 750 euro. Doordat je upgrade vind je dat horloge niet meer interessant. Jammer op zich.

2 likes

Ketelaars? Dat is gaaf. Unieker kan bijna niet.
Het is raar ja, hoe meer keus je hebt hoe minder leuk het wordt lijkt wel.
Vroeger. Toen je gewoon één horloge had. Dat waren nog eens tijden.

Ik kom soms echt te laat op mijn werk omdat ik niet kon kiezen welk horloge het zou worden. Maar aan de andere kant, het verzamelen en dat pakketje dat onderweg is… heerlijk.

En het voorbeeld wat je geeft is een positieve houding, een bijna altruïstische manier van iets voor een ander doen, en misschien wel het belangrijkste: Je denkt niet vanuit jezelf.

2 likes

Zeker! @stefanketelaars is goed bezig!
Nou, wat mooi… gaat dit topic toch nog over horloges ook! :wink:

Hahaha… dat heb ik soms als ik nog een grap teken aan de ontbijttafel. :kissing:

:+1::+1:
is het pakketje al onderweg @Blauwbeer ? :joy:

Gaaf hoor! Heelcreatief zowel de tekeningen als schilderijen :+1: :smiley:

1 like

Geweldig! Van tekeningen tot schilderijen tot de positieve sfeer. Keep it up boys!

1 like

Het is nu in de veilige handen van PostNL.

https://www.horlogeforum.nl/t/postnl/99399 :scream:

2 likes

:joy::+1:

Mag ik dit topic toch nog een keer oprakelen…

Zoals jullie weten gaat alles wat ik teken dit jaar naar het goede doel. En tot nu toe naar Stichting doe een wens. Ik moet het weer eens optellen, maar het begint ergens op te lijken.

Als ik aan Sinterklaas denk ik ook denk aan een jaar dat mij is bijgebleven omdat ik bijna niks kreeg en mijn buurjongetje heel veel… was hij dan veel liever geweest? Vast. Maar ook omdat mijn vader toen geen baan had. Dat heb je als kind niet door. Want Sinterklaas is je vader toch niet?

Dit vertelde ik aan een collega vandaag en die zei “daarom doneer ik dus elk jaar hier aan:”

https://www.sinterklaasbank.nl/doneren/

Zou het niet mooi zijn als de tekeningen die ik maak tot het einde van het jaar hier heen gaan?

Dus mocht je een tekening of avatar wensen…
Stuur mij een PB. Hoeft niet, mag wel.

Fijne avond!

2 likes

Ik heb al de mooiste tekening van je maar dat is geen reden om gewoon te doneren toch? :wink::+1:

2 likes