Van kelderberging tot atelier

Mooi gedaan!
Dat wordt genieten bij de komende projecten…:wink:
Veel plezier met deze professionele werkplek!

1 like

Werkbank komt toch niet van mij? Mooi atelier!

1 like

Aanstekelijk en mooi verhaal. Jammer van het ontbreken van de volledige voor en na fotoreportage maar bij je tekst kunnen er ons allemaal wel wat voorstellen!! En we zien het huidige resultaat van je nieuwbakken ‘horloge-lab’ :+1: . Fraai hoor.
Veel mooie revisie- en revitalisatie-projecten gewenst en zoals vele andere HF’ers zal ik je weten te vinden als een van mijn klokkies wat TLC behoeft.
Veel succes gewenst!!
Cheers, Otto

1 like

Leuke werkplek Peter, het ziet er naar uit dat je elke vierkante cm goed benut hebt :thumbsup:
Wat betreft de Fulvia, 13 jaar geld erin pompen, hoe doe je dat? Op een bepaald moment ben je toch rond en is alles een keer vervangen? Of gewoon super veel pech gehad? Prachtkar trouwens.
Kan echt genieten van oude italiaantjes sinds ik af en toe met de Berlina van mijn schoonbroer zaliger op pad ben…

1 like

Yep. Heel veel pech gehad… Alles gedaan, begint het circus gewoon opnieuw. Vooral motorisch hield het maar niet op. Mis het rijden wel, maar de rest…

1 like

Ging via @HorloG. Had wat TLC nodig en had ook duidelijk een leven achter de rug, maar niks ernstigs.

1 like

Ziet er strak uit! Ik ga het zien vandeweek.

1 like

Ziet er gelikt uit !

1 like

Mooi hoe je die ruimte zo optimaal benut. Ik wens je veel succes en plezier!

Eigenlijk zou je niet mogen aarden aan de verwarming. De verwarming zelf moet wel geaard zijn trouwens, daarom werkt het wel maar 100% veilig is het nooit op deze manier.

1 like

Mooi dat je op die manier zo’n ruimte hebt gecreëerd. Zal het binnenkort wel even bij je komen bekijken :wink:

1 like

Top gedaan. :thumbsup:
Dat je maar veel werk mag binnenslepen. :sunglasses:

1 like

Ziet er mooi uit!

1 like

Wat een mooi atelier. Tof gedaan!
Ik wil het eigenlijk gewoon knus noemen maar dat klinkt natuurlijk niet zo professioneel :wink:

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan. :+1:
Ik wens je een gezegende tijd in je nieuwe habitat!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nee, een elektricien zou waarschijnlijk wel deze blik opzetten… :thinking: Evengoed zag ik in de gang verderop bij een andere berging, dat iemand anders hetzelfde gedaan had - en zo te zien al heel lang geleden. De bedrading is uit 1959, en toen was randaarde in een berging niet meteen prio 1…

…heb trouwens net wel een brandblusser neergezet, op arm-reikwijdte. Schuimblusser. Is bij elektra wellicht ook niet ideaal, maar het leek me sowieso een goed plan. Komt trouwens uit de Lancia…

2 likes

Knap werk! Super efficient gedaan :slight_smile:
Aarde aan verwarming is tricky. Als er iets fout gaat met je apparatuur is degene die de verwarming aanraakt of er aan klust het haasje…
https://www.circuitsonline.net/forum/view/6560

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1161767

1 like

Mocht er iets fout gaan, ik ben er altijd bij aanwezig. Als ik het licht uit doe, is ook de elektra uit. Soort “general killswitch”. Ik doe de apparaten wel eerst netjes individueel uit en aan trouwens.

En die brandblusser gaat wel betrouwbaar zijn ? :upside_down_face:

Mooie werkplek overigens !

1 like

Mooie werkplek! :+1:

1 like

Mooi gedaan! Plannen om het wat serieuzer aan te pakken, of nog steeds puur hobby?