Van kelderberging tot atelier

:smile: :smile: geweldig geschreven!

.
Als je in zo´n kleine ruimte de vloer zoveel mogelijk vrij houd is het voor het gevoel en voor het oog stukken ruimer. Dus een tip is om de boekenrekken te vervangen door een hangende kast of een aantal planken.
Niettemin een hele leuke en praktische ruimte!

1 like

Lastige vraag - enerzijds gaat het inmiddels best wel wat tijd vragen, anderzijds is dat natuurlijk wel de noodzakelijke aanloop naar een evt. career-switch. Gezien de tendens op mijn werk moet ik met die optie wel rekening gaan houden; niet binnen een paar maanden, maar zeker in 1 a 2 jaar.

1 like

Mooi gedaan en een opstap naar een volgende episode?

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Heel mooi gedaan.Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd

1 like

Wie weet… :slight_smile:

Ziet er top uit Peter, succes.

1 like

Ziet er goed uit. Je zit toch in Rotterdam?! Vanaf wanneer ben je beschikbaar?

2 likes

Het ziet er goed uit Peter, op naar de carrière switch.

1 like

Al een paar maanden, zat al een tijdje in de garage te werken. :slight_smile:

1 like

Als er (hopelijk wel) een aardlekschakelaar zit van 30 mA kun je de aarde testen door een 100 W (60 W lukt waarschijnlijk ook wel) gloeilamp tussen de fase en de verwarming aan te sluiten. De aardlekschakelaar moet er dan meteen uit gaan. (Echte monteurs doen het met een Megger ;-))

1 like

Mooi zo, succes Peter :thumbsup:

1 like

Als ik zie hoe druk de horlogemakers het hebben die ik ken, zal er zeker ruimte voor een vakman zijn, werk genoeg :slight_smile:

Net nog een paar klusjes voor collega’s gedaan - het is echt knus, “feels like home”! Wat het ook is natuurlijk… :wink:

2 likes

Stoppenkast uit 1959, mag dat ook…? :sweat: :sweat_smile: Joh, ik kijk wel. Voor deze truc moet ik alles weer open- en losmaken. Toch bedankt!

Altijd handig zo een echte horlogemakert in de buurt…:smile:

1 like

Yup… Ik hoor 't wel als ik van dienst kan zijn… :wink:

Een Waldman?

1 like

Dat ziet er allemaal piekfijn uit. Gefeliciteerd!

1 like

Tja, de volgende post wordt dan waarschijnlijk dit:

:slight_smile:

1 like