Van m'n geloof gevallen... eindelijk.

Gefeliciteerd hele mooie zeg poah!

2 likes

Ik weet zeker dat je hier heel veel plezier aan gaat beleven :hugs::+1::+1::heart_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd met je horloge!
Ja Oris is een prachtig horloge.

2 likes

Als je dan vreemdgaat, er dan ook vol voor gaan :sweat_smile: Mooie NA, bijna gefeliciteerd :partying_face:

2 likes

Ziet er goed uit :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

Dat vind ik bij dit horloge geen groot gemis hoor. De band en de secondewijzer zijn op elkaar afgestemd

3 likes

Ach. Die Seiko snobs zullen ook het licht wel zien ooit. De echte liefhebber draagt gewoon wat ie leuk vindt!

Leuke Oris :+1:

1 like

Tja
 Beter vreemdgaan dan ‘heengaan’

En persoonlijk vindt ik het een heel mooi horloge.
Wellicht om het geheel dan toch ‘zwitsers’ af te ronden die Van Liers even omwisselen voor Bally :slight_smile:

1 like

Kan me voorstellen, dat je hier voor viel. Alvast gefeliciteerd.

1 like

Ik denk dat er uit de automaten-hemel via de Japanse kant een bliksemschicht op mij afgevuurd gaat worden als ik het zo ver doorvoer. :joy:

En zeg eerlijk, deze shoes (in het echt roder dan op de foto) icm die Oris
 killer, toch? Die kleur heb ik van Bally nog niet gezien. En ja, ik moet de zolen weer even schoonmaken. Ik weet het

1 like

Thanks, maar ik heb net geleerd dat er hier sprake is van polytheïsme, dus ben ik op religieus vlak enigszins ingedekt. En deze NA (Nodeloze Acquisitie) was van een dusdanig niveau dat ik het écht niet kon laten. Tja, sommige dwangstoornissen zijn nu eenmaal niet te onderdrukken. Ik heb het jaren lang geprobeerd, maar ja
 uiteindelijk zwicht je toch. Het vleesch is zwak.

1 like

Hier ook een dagelijkse SKX drager maar van deze Oris ga je zeker geen spijt van krijgen. Oris is een prachtig merk met schitterende tool watches zoals deze Aquis. Ik kan Oris altijd enorm waaderen, ik heb er diversen gehad. Is het niet omdat ze een van de weinige onafhankelijke Zwitsers horlogeproducenten zijn, dan is het wel om de vele innovaties die ze brengen en het lef dat ze hebben om bijzondere horloges op de markt te brengen. De filosofie van Oris is "Echte horloges voor echte mensen” en dat maken ze wel waar naar mijn menig. Als merk wellicht een beetje een ondergewaardeerd in horloge land maar des te meer gewaardeerd bij echte liefhebber. Ben benieuwd naar hoe jij de Aquis gaat waarderen. Mooi is hij in ieder geval. Ik wens je veel draag plezier.

1 like

storm-lightning

Donkere wolken pakken zich samen 
 :sunglasses:

Maar ûh, Oris is (ook) een prachtig merk en je hebt een fraaie uitvoering uitgezocht! Ga je vast een hoop plezier aan beleven. Veel draagplezier alvast. :ok_hand:

1 like

Mooie nieuwe aanwinst!

De-rode-schoenen-van-de-paus

1 like

Seiko vergeeft je jouw afvalligheid wel, ze weten dat je toch zo weer terug bent :crazy_face:. Maar serieus mooie Oris heb je daar. :+1:.

1 like

Nee, ik heb merkentrouw nooit begrepen. Zelf heb ik grote affiniteit met Seiko en Grand Seiko, zelfs Credor. Het feit dat ze tussen de 100 Euro en 3 ton horloges maken maakt ze sympathiek. Een Grand Seiko Kodo heeft niet dezelfde ballen-factor als een Patek van 3 ton, puur omdat ze in al die assortimenten opereren.

Grappig genoeg altijd de BB58 / 54 en de Sixty Five voor mij. Blijkbaar hou je van moderne duikers. :slight_smile:

Niet zo dramatisch doen, daar maalt de familie Hattori niet om.

Dat is vele malen erger.

Hoe dan ook, veel plezier met de Aquis. het zijn mooi afgewerkte horloges, en met een Oris is echt niets mis.

1 like

Gefeliciteerd!

De Relief staat ook mooi op de grijze rubber strap. Alleen vind ik de sluiting zo dik dat ik altijd snel weer naar staal terug ga, jammer :slightly_smiling_face:

2 likes

Die maken leuk spul, maar er is nog zoveel andere leuk spul!

1 like

Zegt de man met de pauselijke avatar dus =/= rode schoentjes
 :joy:
Maar geef toe, fout is soms zooooo lekkĂąh! :wink:

2 likes

Van Harte :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like