Hieronder 2 screenshots van fkm rubber horlogebandjes. Echt hele fijne goede, soepele en toch stevige banden. Ik heb ze beide in bezit. Ik kan jullie verzekeren, ze zijn 100 procent identiek, dus geen namaak of zo. De 1e is van Zuludiver en kost € 57 plus verzendkosten. De 2e van ome Ali, € 10. Doe er je voordeel mee.
zo zie je maar, het hoeft niet altijd duur te zijn
Voor dat geld heb je bijna een Hirsch van echt rubber en dat draagt nog comfortabeler dan FKM.
Op basis van de foto’s die je post zie ik wel verschil? Waffle vs. ‘tropic’. Al naar gelang hoe je in de wedstrijd zit niet genoeg om een prijsverschil van ~€47 te justificeren, maar toch. Is het ene product in real-life dan anders dan op de foto’s?
Ik heb ze voor me liggen, identiek.
Toevallig heb ik die Hirsch ook, ik ben een echte rubber liefhebber . De Hirsch is top, maar aan de pols niet noemenswaardig comfortabeler.
Waarschijnlijk haalt zuludiver z’n producten van dezelfde fabrikant, en laat dan z’n eigen merk er op zetten.
Heb je foto’s van beide banden ?
Dan is jou niet opgestuurd wat op de respectievelijke foto’s staat. Voor Ali is dat niet ongewoon geloof ik…
Ik kwam er dan ook pas achter toen de band aankwam. Maar het is hier al vaker gezegd, FKM van Ali is goede kwaliteit. Dat is het punt wat ik wil maken.
Die van Ali is geshopt. Want er zitten gaten in de band waar de sluiting aan zit. Dan kunnen ze niet identiek zijn.
Dat is bij Zulu ook, alleen zie je het niet op de foto. “Tropical”.
Wat een boefjes bij Zulu
Tsja, dit gebeurt voortdurend en op alle markten. Niet alleen met bandjes.
Die damestas van € 3000 wordt ook voor € 75 ingekocht etc etc etc. Over horloges hebben we het hier even niet.
Dus de Zuludiver heeft geen branded buckle zoals op de foto?
Ze lijken op elkaar, maar de Zulu ziet er ietsje verfijnder uit. Rechtvaardigd het de prijs? Nee zeker niet, en helemaal niet als het hetzelfde materiaal is.
Op die Zulu staat ook helemaal geen merk van hun haha
De Ali band is duidelijk minder strak,lijkt me toch wel een gevalletje namaak.
Of hommage