Als je die band hebt ontvangen terwijl je die uit de screenshot in je eerste post hebt besteld is dat schandalig. Zijn hele andere banden…
Maar ik zie die waffle straps überhaupt niet bij zuludiver. Raar verhaal.
Gr, Vigorelli
Als je die band hebt ontvangen terwijl je die uit de screenshot in je eerste post hebt besteld is dat schandalig. Zijn hele andere banden…
Maar ik zie die waffle straps überhaupt niet bij zuludiver. Raar verhaal.
Gr, Vigorelli
Kom lekker langs om te checken. Ėcht dezelfde banden.
Ik kan het op de foto’s al zien,de prisma’s van Ali zijn afgerond,niet zo scherp al het origineel
Ik snap er geen hol van. De Zuludiver band van de foto van hun website is helemaal geen waffle strap? Maar degene die je vergelijkt is dat wel? Heb je dan een waffle strap gekregen ipv de band die je besteld had bij Zuludiver? Overigens zie je wel degelijk verschil in afwerking op de foto’s.
Haha ja, ik zou me ook achter de oren krabben als je het een van de screenshot van de website bestelt, en krijgt wat er op de foto staat
Wanneer ben je voor het laatst bij Specsavers geweest? Het kwaliteitsverschil is overduidelijk te zien.
Medewerker van Zulu? /jk
Even voor de duidelijkheid: jij ziet op basis van deze foto’s kwaliteitsverschil? Kan je het ook toelichten waar het verschil in kwaliteit in zit?
Oké dan. Prettige dag verder aan allen.
Pak met de
Iedereen die de conclusie van Jan13 hier zit af te kraken op basis van een foto waar lichtinval nogal een invloed kan hebben op het resultaat.
Ik vind het nogal gewaagd om te twijfelen aan de conclusie van de persoon die die banden voor zich heeft liggen…
Ja blufkakel is hooggeleerd G, die ziet alles, en neemt mensen zonder universitaire opleiding niet serieus.
Dat is vreemd.
Kijk alleen naar de prisma’s zou ik zeggen
Ik doe het liever zonder
Jij hebt liever leer?
Bandeloze discussie hier…