Zoonlief van 17 is met zijn vriendinnetje uit. Wilde graag een horloge van me om. Heb hem vanavond de Longines Conquest meegegeven die van weer van mijn vader is geweest. Toch een mooi momentje.
Benieuwd of er nog meer van opa op kleinzoon- of -dochter ervaringen zijn.
Prachtig horloge. Ik zeer goede staat! Mocht ik ook een zoon krijgen, dan zal een 36mm datejust op hem wachten. Heb het horloge al jaren en ga het nooit weg doen. Komt uit geboortejaar.
Toen mijn grootvader overleed kreeg mijn vader van mijn oma een horloge van hem van vroeger dat het al enige tijd niet meer deed. Aangezien mijn vader niets met horloges heeft en het toch niet ging dragen heeft hij het aan mij gegeven en de opknap/revisie kosten betaald. Deze Eterna Sonic Electronic ESA9162 met stemvork uurwerk heeft een bijzonder plekje in mijn horlogedoos en zal deze dan ook nooit verlatenā¦
Ik heb deze via mijn vader van mijn opa. āHet gouden horloge van opaā. @Inca heeft deze helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt en opnieuw afgeregeld.
Nu nog zorgen dat, behalve het erfstuk, ook het virus doorgegeven wordtā¦
En natuurlijk zelf nog wat erfstukken introduceren, naast het reeds aanwezige lage- en middenklasse-spul.
Grand Seikootje staat hoog op de verlanglijst, maar in hoeverre dat voorlopig budgettair verantwoord is, laten we even in het middenā¦