Erg mooi, verfijnd, maar er straalt ook een massieve degelijkheid vanaf. Zijn de indices/cijfers ook massief goud?
Zeer fraai, veel plezier er mee gewenst en wat is het volgende merk😀.
Erg mooi, verfijnd, maar er straalt ook een massieve degelijkheid vanaf. Zijn de indices/cijfers ook massief goud?
Zeer fraai, veel plezier er mee gewenst en wat is het volgende merk😀.
Zeker waar en dat in een 10mm kast. De expertise in het creëren van sieraden zal ook zeker hier zijn toegepast, de bracelet op zich is een fijn staaltje techniek en uit zich in een soort gelaagde pantserstructuur om de pols. De kwaliteit en finish heeft mij erg verrast.
De site stelt enkel dat de indices ook met de hand zijn gezet op de dial, het lijkt mij eerlijk gezegd wel.
What’s next… geen idee! Als eerste zal er in ieder geval iets in het lagere segment volgen haha.
Had deze al gezien en onder de favorieten geschaard.
Fantastisch dat je je quest zo formidabel hebt kunnen afsluiten
Aan originaliteit in ieder geval geen gebrek, erg gaaf horloge en de two-tone staat het model fantastisch. Gefeliciteerd!
Heel mooi!
Gefeliciteerd met dit bijzondere horloge
Een kunstwerk voor om de pols.
Zeer mooi en leuke introductie van het horloge!
Bizar horloge. I like it.
Wat een gave klok! Zie de laatste tijd de bead blasted (kan dat bij titanium…?) vaak voorbij komen. Het design is in beide varianten erg mooi!
Gefeliciteerd ;)…Maar kan m toch echt niet mooi vinden.
Gefeliciteerd. Mooie aanwinst, ook voor het forum !
Wauw wat een spectaculair horloge! Gewaagd en geslaagd
Schitterend horloge, gefeliciteerd! Ik heb er al heel vaak naar gekeken, maar ik ben bang dat zelfs de 38mm nog groot uitvalt. Toch maar eens gaan passen als ik jouw plaatjes zo zie…
Heel veel plezier ermee!
De 38 is echt goed te doen, zou hem zeker eens gaan passen. Vind het zelf qua afmeting te vergelijken met een (iets meer vierkante) G-shock square.
Mooie tekst en … Ik vind ‘m onverwacht móói; fijntjes én masculin!!!
Fantastisch horloge met zeer fraai design. Ik vind hem
Geniet ervan!
Prachtig! Veel draag plezier! Heb in de boetiek aan de PC een titanium versie geprobeerd, met een na eigen zege het plaste automatische uurwerk. Qua design een eerbetoon aan Gerald Genta.
Prachtig horloge, zwemt ook tegen de stroming in van het forum, maar als je iets mooi vindt moet je ervoor gaan. Zit er ook al even naar te kijken. Geniet ervan, top keuze…
To be honest, ik heb er geen 8K voor over (en jk heb geen 8K) maar ik vind het geweldig verfrissend dat iemand buiten de geëigende paden treed.
Heel veel plezier er mee!
Ik denk oprecht dat de Octo de Royal Oak of Nautilus van de toekomst is. Zo’n eigen en herkenbare look, serieuze Haute horlogerie in combinatie met een legendarisch merk, is echt garantie voor succes.