Van top of the line tot basic: show je Omega Genève 🇨🇭

dank dank. Dat ga ik doen dan. wil graag ruimte maken, zowel en fysiek, voor wat nieuws. :wink:

2 likes

dat klopt hoor, echte gedragen vintage. We gaan het zien! ondertussen blijf ik me vergapen aan de prachtige Geneve’s hier.

3 likes

Hoi Victor,
Ik ben pas een half jaartje ‘in de ban van’ vintage.
Ik heb regelmatig naar dit soort Quartz gekeken, ook die van jou.
De tekst en de foto’s zijn helder.
Ik doe het niet omdat ik de kastvorm, de combi rood/blauw(in dit geval), het zoemen en het kennelijk regelmatig vervangen van de batterij niet aantrekkelijk vind. Vooral de kastvorm staat mij tegen trouwens. Beschikbaarheid van onderdelen lees ik ook weleens iets over. Dus nee voor mij.
Maar, zoals eerder aangehaald, heb geduld, er komt altijd wel een liefhebber voor.

On topic, vandaag deze Genève, met verse service(gisteren opgehaald bij @Tokes) kan hij er weer even tegenaan:

8 likes

8 likes

Fijne zondag Genève fans!

14 likes

Schitterend :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Héél mooi!!

1 like

10 likes

Het Sixties gevoel! :guitar::notes:

10 likes

Een mooie Omega :wink: daarbij sla ik het grootste deel van de jaren 80 en 90 over. Het nieuwe spul kan me ook niet altijd bekoren trouwens.

4 likes

:+1: :grin:

1 like

Helemaal eens met @Plees.
Horloge moet je gewoon aanspreken. Niks geen absolute devotie naar bijv alleen automaten.
Ik hou juist van afwisseling in de vormen van aandrijving en techniek. Zo heb ik ook een heel fijne f300 Constellation. Is geen hand winder, geen automaat, geen quartz. :blush:
Google maar wat het wel is. :wink:

4 likes

Vandaag voor het eerst: de NA Omega Genève f300hz met Ref 198.0068.169.

17 likes

Netjes :sunglasses: Gefeliciteerd en gaat lekker zo hè :partying_face:

3 likes

Haha dank je, gaat goed in de box idd…

5 likes

Die ken ik van ergens (vooral de laatste foto :stuck_out_tongue:)
Veel plezier ermee @Gup! :wink:
Hij ligt beter op jouw pols dan de mijne!

4 likes

Mooi! Veel plezier ermee! :ok_hand:
Jammer ik mag mijn f300 Constellation hier niet laten zien. :disappointed_relieved:
:grin:

1 like

Dank je wel!

Waarom niet?

1 like

It’s in the name :wink:

2 likes

Owh… dit is het Genève topic :wink:
Ik snap ‘m

2 likes