Van top of the line tot basic: show je Omega Genève 🇨🇭

Deze NA mag er ook bij:

12 likes

Mooi in al zijn eenvoud.

3 likes

Dit is wat mij betreft echt het model waar ik aan denk bij een Omega Genève. Zoals @Scudo al zegt: mooi in al z’n eenvoud!

Welke referentie is dit?

2 likes

Italiaans? Heel heel erg mooi!!

1 like

Italiaanse dagschijf inderdaad. Vorige eigenaar @CaptainSilver heeft deze in Italië in NOS staat aangeschaft. :ok_hand:

4 likes

Als mijn verkregen informatie klopt: 136.070

1 like

Onze omega Genève die niet bedoeld was hier te blijven maar het dan toch deed. Ons petekind had van ons een jaren 40/50 pointer date horloge kadoo gekregen. Fier dat ie was, tot ie naar school ging. De kinderen in zijn klas - 3de middelbaar - hadden hem uitgelachen. De kinderen in zijn klas hadden gezegd “mijn papa heeft een rolex”, de volgende “mijn papa heeft een omega” en jij hebt brol aan, daar kwam het op neer. Nu ik wil die omega’s en rolexen van de papa’s nog wel eens zien, maar goed, hij zou het horloge dan dragen op de zaterdag en de zondag. Tot ik de zaterdag nadien een omega tegenkwam op de rommelmarkt, de eerste en enige omega ooit die ik er tegenkwam. het ding gekocht, in orde gezet en s zondags joh kijk eens hier, een omega voor je. Zelf droeg ik op dat moment een Chinese sugess chronograaf met zwarte plaat, zegt die kleine “zeg mémé en pépé, ik wil die omega
niet, geef maar dat horloge aan je pols als dat mag” En zo geschiedde en bleef deze omega Genève hier

12 likes

De jeugd van tegenwoordig heeft nog wat te leren als hij deze fraaie Genève laat lopen… :wink:
Mooi exemplaar en veel draagplezier voor opa dus! :grin:

2 likes

:heart_eyes:

1 like

14 likes

Mooie zwarte dial!

2 likes

15 likes

Zoemende Genève vandaag :zap:

16 likes

Zeldzaam model lijkt mij. En mooi!

2 likes

Ik weet van één andere hier op HF, je ziet ze niet heel veel nee. :sweat_smile:

3 likes

12 likes

Hi beste Omega Geneve liefhebbers! Wat een prachtige horloges komen hier voorbij. Ik ben ook zeer gelukkig met mijn verzameling dynamics.
Heb wel een vraagje hier. Ik bied in het blauwe gedeelte een megaquartz geneve aan. Tot mijn verbazing geen enkele reactie. Hoe zou dat komen? Vraag ik te veel? De foto’s zijn niet top, I know, maar nog steeds. Is het geen populaire keus? Ik hoor het graag!

2 likes

15 likes

Ik heb hem even opgezocht en vind het een leuk horloge!
Je prijs begon aan de hoge kant, maar is zeker niet zo gek meer na een aantal upjes.
Waarom hij niet verkoopt? Ik kan alleen maar gissen, maar ik denk dat…

… het gewoon wachten is tot je de juiste koper vind, die nu net zo’n horloge wil. Ik denk dat de markt voor 70s ‘TV-case/ rechthoekige’ horloges gewoon even wat minder is. :slight_smile: Quartz of stemvorkhorloges zijn doorgaans ook wat minder populair op de fora… Mijn constallation TV-case automatic verkoopt ook maar moeizaam, terwijl het in een mooie staat verkeert met een schiiterend binnenwerk erin. Zolang die juiste koper er even niet is, is het soms nutteloos om te blijven uppen en prijsverlagingen door te voeren. Zo ga je immers mensen aantrekken die hem niet wensen te kopen omwille van het horloge, maar louter de aantrekkelijke prijs :slight_smile: Als iemand oprecht interesse heeft werk je wel naar elkaar toe qua prijs denk ik dan.

Dus sit back, relax, en lekker wachten maar. Succes met de verkoop :wink:

4 likes

Fraai exemplaar maar hier en daar wel wat gebruikssporen en ook een kastvorm die niet voor een ieder gelijk het hard sneller doet kloppen wellicht. Heb geduld, die Genève fan komt vanzelf voorbij! :grin:

4 likes