Van twee naar 1 Seiko

Onbegrijpelijk. De turtle is juist vrij gedrongen en oogt veel minder groot.

Helemaal prima vond ik de banden. :innocent: Zo zie je maar, ieder zo zn mening. Daarom altijd het beste even te passen.

1 like

Precies, verschil in polsen, voorkeuren, moeten kiezen of niet.

1 like

1 like

Je kan ook nog de King Turtle overwegen!

1 like

zeker mooi horloge :heart_eyes:

4 likes

Had ook een paar andere en deze viel net buiten me budget eigenlijk maar toen ik hem vast had moest ik hem hebben :sweat_smile:

2 likes

Ja super horloge man! Ik heb hem ingerolen bij @inansn, mijn titoni cosmo king blijft king

2 likes

Juistt! De kleur :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Wees voorzichtig. De groene Sumo is top, maar een zwart duikertje is zo handig om te hebben. Is een middenweg geen oplossing? PADI er uit, zwart houden en dan de Sumo er naast.

Iedere keer dat ik zonder zwart duikertje zat miste ik hem en kocht ik toch weer wat. Nu heb ik een zwarte mini Turtle en een groene Uemura, en die combi is top.

Ik kan me voorstellen dat jouw zwarte Turtle naast die groene Sumo zeker zo’n mooi koppel is.

Pas ook op als je graag banden wisselt. De lugs van de Sumo zijn erg lang, dus het is staal of NATO wat de klok slaat. Bandenswappers zijn beter af met kortere lugs.

5 likes

Eens met Fate en veel andere leden. Een zwarte turtle is super tof en kun je altijd dragen. De sumo is erg groot (voor mij althans) en ik kan me voorstellen dat dit een hate it or love it is voor velen. Edit:
Je kunt ook gaan modden. Lekker de groene plaat in een namoki mm300 gooien.

4 likes

Dat modden lijkt me leuk ja! Moet ik eerst ff kennis en gereedschap opdoen haha. Zou erg graag een hebben met zwarte bezel en groene wijzerplaat🙌 Die is ook uit als een 140jr SPB207J1 model. Maar helemaal boven me budget💁‍♂️

1 like

Eerlijk gezegd vind ik de turtle case wat gaver dan de sumo kast.
Twee turtles zou ik daarentegen ook wat teveel van het geode vinden, maar allebei wegdoen zou mijn keuze niet zijn.

1 like

Bedankt!
Denk dat ik inderdaad maar van de Padi afstand doe, die zal wat mindere opleveren dan de 777, dan maar meer bijleggen​:man_facepalming::tipping_hand_man:

2 likes

:point_up: Luister niet naar hem. Die PADI is gaver.

1 like

Gelukkig lag het twijfelen niet aan mij. De meningen gaan alle kanten op😂

1 like

Hiero:

Welke nou?
  • Sumo! Turtles verkopen.
  • Sumo en de PADI turtle.
  • Sumo en de zwarte turtle.

0 stemmers

2 likes

Haha thnx! Dit is het🙌

Grappig, ik zou juist, als ik een Pepsi versie wilde hebben, koste wat het kost zoeken naar iets wat geen PADI heet.

Die mensen hebben geen historische koppeling met de Turtle/Uemura zoals die ooit ontwikkeld is, ik ben geen duik-instructeur, ik heb geen affiniteit met duik-instructeurs, en

Seiko
PS logo
PADI
Automatic
Diver’s 200m

is mij teveel regels tekst / print. :wink: @Bass: Sorry hoor. Opinions are like assholes, everyone’s got one. :pray:

2 likes

Ben blij met elke mening, maar toch is hij mooi haha!

1 like

De Sumo is echt de moeite waard. Maar 625€ is wel fors. Ik heb mijn Sumo van de tijd dat ze voor minder dan 400€ te koop waren.

1 like