Het klopt dat de sumo vroeger goedkoper was. Maar ze hebben wel een (kleine) upgrade qua specs gehad.
Ik zou de zwarte wel houden iig. Vet horloge en staat toch wel bij veel meer dan de groene
Ik denk idd dat ik om ben, zwart blijft en misschien beiden zelfs, en de Sumo erbij.
Denk dat de blauwe niet echt wat opbrengt…
Bedankt👍
Misschien een zwarte Sumo ?
Kwam deze net tegen.
Bedankt voor de tip! Maar dan heb ik ineens twee zwarte. Denk dat ik ff doorspaar voor de groene erbij. Geduld is niet me beste eigenschap Maar soms is niet anders haha
Groene sumo is een prachtig horloge, mooie afwerking kwaliteit is hoger dan de vorige generatie en stuk hoger dan een turtle,.
Zijn beide toppers, maar de sumo speelt in een andere liga.
Heel mooi! Me besluit staat ook vast, er komt een SPB103J1 Green Sumo
En waarschijnlijk naast me Turtle’s, De zwarte houd ik sowieso.
Kwa vorm mooier? Dat is voor mij de grootte vraag/twijfel, denk dat ik ze even mooi vind💁♂️
Super toffe keuze, vind de zwarte turtle die je nu hebt ook heeuul vet
Echter is die Sumo een prachtige upgrade
Dat zou ik ook doen
De padi turtle overweeg ik wel. Dus pm me als je zover bent
@Bass Ik heb de 777 Turtle en de PADI Turtle en een Sumo (pre-X) gehad. Sowieso alle drie fijne horloges. Maar de Sumo is wel het mooiste horloge van het stel. Mooie vormen en afwerking. Maar wel een flinke lug-to-lugafmeting. Dat moet je (pols) wel kunnen hebben.
Ja, en dit is ook zeker waar…
Tot slot nog even dit. Ondanks dat ik de Sumo het mooist vond en de PADI Turtle erg leuk, heb ik op dit moment alleen nog de zwarte Turtle. Die (met een bol saffiertje dan) droeg ik toch het vaakst en liefst. Succes met kiezen!
Bedankt voor het meedenken, ook heel mooi!
Dat is het “oude” model, met een gele sec wijzer, en een iets andere kleur groen. Die heb ik nooit in het echt gezien nog, dat is ook weer lastig haha. kwa prijs ontloopt ze elkaar niet echt dan de SZSC004 en SPB103J1 hmmzzzzz…
bedankt, me polsen en postuur kunnen het goed hebben Wel de perfecte combi zwarte Turtle en een sumo erbij, daar ben ik nu zeker over uit.
wow op YouTube ziet het er wel heel mooi uit ook!
Besluit is genomen. De turtle SRPA21K1 Padi gaat in de verkoop vanaf nu, en er komt een SPB103J1 Sumo Hulk bij.
Bedankt allemaal! Super leuk forum dit!