Echt eer van je werk!!!
Wat een geweldig topic was dit
Het eindresultaat ziet er goed uit, het is de moeite waard geweest
Ik heb ook meerdere 516ās in de vingers gehad waar ze via de voorkant het glas hadden proberen te verwijderen met de nodige schade tot gevolg. Wat worden er toch pareltjes gesloopt door minder handige hobbyisten
Secondelijm is trouwens niet de meest handige lijm om in horloges te gebruiken, er komt nog een poos damp af die witte aanslag veroorzaakt
Beter sierradenlijm gebruiken als GS hypo cement.
Dank je wel.
Ja, door schade en schande geleerd.ik had voor nu niets anders (behalve bisonkit) en heb de ring een paar dagen laten drogen.
Ik zal eens op zoek gaan naar gs hypo cement. Ben benieuwd.
Ah, als je hem een paar dagen hebt laten drogen zal het wel los lopen
Die hypo cement is verder geen bijzonder fijne lijm hoor, het draadt nogal. Wellicht zijn er betere alternatieven
Maar het geeft in elk geval geen witte waas
Ik heb 1 keer een glasplaat totaal verkloot doordat ik een barstje probeerde te lijmen. Dat plexi werd zo wazig dat je de wijzerplaat niet wens kon zien.
Dus inderdaad. Hier was ik van op de hoogte.
Man, dat was een ervaringen deceptie.
Super trots naar bed omdat het glas weer zo mooi is (geen 516 trouwens). Kom je smorgens terug, hangt er ineens een lokaal lage drukgebied in je horloge waar peter timofeef nog van zou opkijken.
Maar op zoek naar betere lijm voor zoiets is een goed idee.
Geweldig Clim, mooi verhaal en dito resultaat.
Wat een prachtige aanvulling deze rode PR516gl, een aanwinst voor je verzameling.
Je hebt al eerder met āHans Klokā achtige magie horlogekasten omgegoocheld tot ware pareltjes, maar hier heb je jezelf overtroffen. Klasse!
Dank je wel Harry.
Dank je Thomas!
Heerlijk lezen.
En bizon-der knap gedaan
Probleem? Echt niet.
Wat een gave metamorphose!!
Om in Pokemon termen te blijven: een ware Caterpieā¦met de kleur en karakter van Groudon!
Oh gelukkig. Ik ben niet de enige.
Gave projectjes, erg cool.
Ik zie wel wat wat ik nog niet heb!
#PokƩmon-modus aan!!
Bijzonder gepruts dus van de voorgangers, en wat jou nu voor een beste klus zet ! Klasse dat je nog zoveel weet te herstellen.
En waar je mee polijst, is dat schuurpapier of een pad of iets anders ??
Dit leest weg als een spannend jongensboek.
Gelukkig loopt het goed af.
Puik stukje herstelwerk Nu lekker mee paraderen in het zonnetje want ze mag gezien worden.
Bedoel je de kast of het plexiglas?
Echt een heel mooi compliment, dank je wel.
Heel erg gaaf topic, erg leuk om te lezen. Respect voor hoe je dit toch tot een mooi horloge hebt kunnen maken!