Ohhh de tweede letter is een kleine L, ik dacht een hoofdletter i
Klopt, het is een kleine L.
Nope.
Jullie moeten helaas wel wachten tot vrijdag want de postbode komt niet meer helaas. dat is geen hint maar gewoon klote
Crystal Structure of VldE, the pseudo-glycosyltransferase, in complex with GDP and validoxylamine A 7’-phosphate.
Ik geloof niet dat ik op het goede spoor zit.
Whaha. Not even close
Ok nog een hint dan. Als je de letters in de juiste volgorde zet krijg je een woord.
Op dat woord zou je bijvoorbeeld kunnen voetballen of een andere sport beoefenen maar je kunt er ook landbouw op bedrijven.
Veld
Hamilton Khaki Field?
Yes. Dat is hem.
Yup!
Ohja, jij had die ook idd.
Ik was er laatst nog naar aan het kijken en had zelfs contact met een forumgenoot maar heb er toen vanaf gezien ondat ik teveel twijfelde.
Maar de bedoeling van deze ontdekkingsreis is natuurlijk, de naam zegt het al, ontdekken. En wat past er nu beter bij de term ontdekken dan een heuse field watch?
oh wacht, een Explorer. Misschien is dit een hint van bovenaf en is dit m’n holy grail nah, denk het niet.
Ik heb weinig tijd dus ik pleurt er gewoon wat foto’s in. Hij is mooi, mooier als verwacht. Zo zie je maar weer dat je eigenlijk niet op plaatjes af moet gaan.
Gesigneerde kroon:
Drilled lugholes:
On the wrist:
Ik kan tot nu toe maar één ding ontdekken wat jammer is en dat is een gepolijste gesp icm met een gestraalde kast
Leuk beatertje
Nice! Blijf je hem op de originele NATO dragen?
Weet nog niet. Moet nog kijken wat ik in die maat heb leggen. Denk dat een zandkleurige canvas van Barton ook wel mooi staat.
Mooi!
Thanks! Ben ook blij met hoe deze om de pols valt. Ik denk dat ik langzaam aan begin te beseffen dat 38 tot 40mm mijn “sweet spot” is. De Balticus vond ik echt wel tof maar dat siert me gewoon niet. Ik ben van 45mm richting 40-42 gegaan maar 40 is gewoon de max denk ik nu.
Nog even het lijstje van alle horloges die de revue hebben gepasseerd.
De Citizen, Samurai en Sarb waren de 3 horloges waarvan ik toen ik ze had dacht dat het blijvertjes zouden zijn. Op het moment is daar alleen nog de Sarb van over. Dat is er ééntje die misschien nog wel eens terug komt in de collectie.