Mooi verhaal. Het gaat uiteindelijk om het genieten.
Leuk om te lezen!
Ook leuk om te horen.
Als ie pijn doet ben je er (financieel) nog niet aan toe.
Valt mee, ik heb bijna alles weer zonder verlies van de hand kunnen doen. Er komt inderdaad wel iedere keer iets bij maar dat had je toch al kwijt geweest aan een Rolex.
Al was een Rolex nooit mijn einddoel. Het sprak alleen lekker tot de verbeelding
Thanks, zo is het. Ik vind het helemaal niet erg een horloge te verkopen en weer op zoek te gaan naar iets nieuws maar bij deze horloges was dat allemaal van te voren al zo bepaald en dat belemmerde me in het genieten ervan.
7.5k uitgeven aan een submariner was voor mij helemaal prima. Maar 7.5k uitgeven aan luxe, achterhaald technologie blijft ergens idioot .
Wellicht dat ik me in de toekomst door jou geinspireerd me richting een OP flipper ofzo. Zijn genoeg leuke horloges waar je langs komt
Dan is het geen probleem maar je zou ze de kost moeten geven die met pijn en moeite 8K bij elkaar sparen en dat in één keer aan een Rolex uitgeven zonder iets achter de hand te houden.
Ieder z’n ding maar ik vind dat niet handig. Daarom, als ie pijn doet ben je er niet aan toe.
Yes. Ben het helemaal met je eens. Als het financieel onverantwoord is moet je het absoluut niet doen.
Ik vind dat er veel waarde zit in horloges tot 2k. Vintage, seikootjes, sinn, damaskos… allemaal mooi spul!
Wow! Respect voor je transparantie!
Voortschrijdend inzicht en dan actie daarop ondernemen en delen, wat zouden we een fijnere wereld hebben als meer mensen dit zo zouden kunnen.
Ik heb genoten van het topic en vind de uitkomst juist erg tof, totaal een andere uitkomst dan je bij het begin verwachtte maar wel een ervaring rijker.
Dank voor het delen!
Mijn respect heb je!
Zeker weten. Eigenlijk heb je helemaal geen Rolex nodig
Sowieso.
Thanks man!
Ik heb door de jaren heen geleerd af en toe stil te staan bij wat ik heb/doe en dan even te kijken of dat nog loopt zoals ik voor ogen had of dat ik me daar nog prettig bij voel. Het helpt
Thanks, dat waardeer ik
Het topic van 2019 sluiten nee hoor, respect! Ik heb er echt van genoten en veel leuks voorbij zien komen. Hoop dat je een blijvertje gaat vinden!
Thanks, leuk om te horen.
En jij hebt zelfs de eer één van de horloges in je bezit te hebben. Je hebt een legendarisch stukje horlogegeschiedenis in je collectie
Moet eerlijk zeggen dat hij al weg is, heb het eind doel bereikt
Hèhè net zo snel als ik.
Nice! Foto?
Dank dat je je reis hebt gedeeld. Het was leuk om te lezen.
He ,jammer het was altijd weer leuk om te lezen .
Maar begrijp je standpunt helemaal hoor .
Jammer, een van de beste topics! Zeker om over langere tijd te volgen. Maar snap het ook helemaal
En nu?
En jij bedankt voor je bijdrage met de Samurai. Dat was wel één van de leukste horloges uit de reeks.
Tsja, ik heb de SKX mod te koop staan en misschien gaat de zelfbouw flieger er ook uit. Dan zien we wel wat daar voor terugkomt. Ben ook nog bezig met een Amphibia mod maar ik ben aan het wachten op één iemand lang verhaal, dat lees je wel wanneer het zover is. Hij gaat sowieso heel gaaf worden. Tenminste, dat hoop ik.
Hey, wat jammer zeg! Inderdaad, wat mij betreft nog genomineerd voor het topic van het jaar 2019 en was heel benieuwd hoe je ‘horlogereis’ er uit zou gaan zien. Maar ik snap heel goed waarom je je zoektocht staakt en dat respecteer ik! Zet mij ook aan het denken
Ik sluit me aan bij wat hierboven al gezegd is: jammer dat de reis hier stopt maar je beweegredenen kan ik goed begrijpen. Heel erg bedankt voor al het leesplezier dat ik van dit topic heb gekregen.
Je oude en geliefde sarb die nu m’n pols siert heeft er een mooi achtergrondverhaal bijgekregen. Mocht je hem ooit terug willen ruilen oid, dan weet je me te vinden
Wow! Wat een leuke reacties allemaal van jullie en meer dan 30 likes! Ik had geen idee dat er zoveel mensen waren die dit topic zo enthousiast volgde
of zijn er zoveel die juist blij zijn?
Ik voel me haast schuldig dat ik er mee stop.