Leuk man, mooie blauwe wijzerplaat… hier kun je wel weer even mee vooruit. Veel plezier er van.
Jaaaaaa sterrenstof Mooi hoor
Daar deed ie me wel aan denken ja. Heb er een keertje één in m’n handen gehad maar die is nog wel een tikkie mooier hoor.
Hele mooie dial, verder deed het me niets.
Ja, ik heb er destijds ook naar gekeken. Leuk topic om te volgen.
Ben zelf ook telkens iets aan 't upgraden maar ook niet met duizend €€€ ofzo, gewoon rustig aan. Mijn volgende grail zou een Tudor moeten worden maar dat kan rustig nog een jaar duren.
2e hands rond de 800. Dus je komt in de buurt
Wel echt een dikke stap omhoog.
Gaaf ding hoor, weer een stap in de goede richting
Gaaf toch. Het hoeft ook niet snel. We hebben de tijd
Dan moet ik nog even maar dat gaat vanzelf. Deze staat in ieder geval op de verlangslijst😁
Thanks, werd ook wel weer tijd. De vorige 2 uitstapjes bleken helaas niet mijn ding.
Hé wat is er aan de hand?
Je hebt hem al een dag en ik zie hem niet in het blauwe gedeelte staan.
Zou deze dan toch blijven?
Mooie aanwinst trouwens👍
Haha, de week is nog niet om
Thanks, het is wel een mooi ding hoor.
Misschien een dag te vroeg gekocht want die Sarx van @Hans is ook wel mooi hoor. Maar die komt misschien nog wel een keer voorbij in het rijtje.
En… Iets nieuws onderweg?
Niets nieuws onderweg.
Ik heb wel nieuws, maar dan nieuws als in nieuws en niet iets nieuws. Snap je het nog?
Maar dat vertel ik laterrrrr. Eerst de Tissot de deur uit.
Ohja, bijna vergeten te melden. Ook deze heeft het niet volgehouden
Weet je wat? Nog één plaatje dan. Omdat ie zo mooi is.
Mooi hè? Hij staat te koop
Ik zou nog even terugkomen met “nieuws”.
De reis van Vostok naar Rolex heeft me al langs een paar leuke horloges geleidt en ik ben al aardig goed op weg.
Er zijn al aardig wat horloges in korte tijd voorbij gekomen waarbij tot nu toe de SARB033 er echt uitsprong voor mij. Dit is nog steeds wel een kanshebber om eventueel opnieuw aan te schaffen als blijvertje in de collectie.
Aan de andere kant heeft deze reis me ook iets doen beseffen.
Ik ben er achter gekomen dat ik de horloges die ik wilde proberen nauwelijks droeg en ze niet de draagtijd kregen die ik ze normaal zou geven. Dit kwam omdat ik de meeste horloges in echte nieuwstaat heb ontvangen en bang was ze te beschadigen waardoor de eventuele verkoopwaarde misschien minder zou worden. Hierdoor heb ik niet kunnen genieten van de horloges zoals ik dat met mijn andere horloges wel doe. Die dingen zijn nou eenmaal om te dragen en ik geef eigenlijk niets om draagsporen. Ik moet ze natuurlijk wel zelf gemaakt hebben
Het voelt gewoon niet goed om een horloge aan te schaffen met de gedachte deze weer te moeten verkopen. Hierdoor heb ik misschien wel horloges laten schieten die ik wel graag geprobeerd zou hebben en misschien onbewust horloges aangeschaft die ik anders niet zou proberen maar met de weet dat ik ze weer makkelijk zou kunnen doorschuiven.
Deze ontwikkeling had ik van tevoren niet kunnen bedenken maar ik merk dat het niet goed voelt.
Dit is voor mij dan ook reden om de stekker uit dit project te trekken.
Het was een hele leuke reis en ik heb echt onwijs genoten van jullie enthousiaste bijdragen aan dit topic, misschien nog wel meer dan van de horloges, maar het is klaar.
Ik ga weer lekker bezig met de hobby zoals ik dat altijd al deed. Er ligt nog een mod projectje te wachten om afgemaakt te worden en ik heb wat horloges die eruit gaan.
En die grail? Die komt vanzelf wel maar of het die Rolex gaat worden? De tijd zal het leren.
Heel begrijpelijk, het zou ook echt niets voor mij zijn.
Ik vond het wel een leuk avontuur om te volgen!
Jammer! Vond het leuk om te volgen. Maar begrijp je helemaal.
Rolex doet even pijn, maar daarna ben je er gelukkig mee. De SARB033 ben ik nog steeds verliefd op.
Ik denk ook dat dit een dure reis richting een Rolex is.
Je zal er stiekem elke keer best wat bij moeten leggen of verliezen en de reis is nog lang vanaf een Tissot.